01 junij, 2008

Iznad Venera shopa

Na Topniški ulici je vedno pestro. Približno enkrat do dvakrat tedensko me v večerih spremlja prelep glas, ki ne vem ali je moški ali je ženski. Uglavnem ta oseba se dere na nekaj drugega, sklepam da na kakšno drugo osebo. Pred dnevi se je takole drla "Gnoj!". Kar je najbolj zanimivo je to, da to ne traja toliko kot vidite viu na posnetku, temveč pol ure (brez pretiravanja). Ni mi jasno od kje točno to prihaja, ne vem pa, kaj storijo mimoidoči ko to vidijo. Zanimivo, sam sem vedno v bloku in izven stanovanja tega nikoli ne doživim.



Danes pa sem iz svojega strešnega okenca posnel pojav sonca in dežja naenkrat.
Intepretacijo sem vam povedal na posnetku.

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Ma na tej tošniški živijo sami neki čudaki?!

Anonimni pravi ...

Ups, Topniški*