11 oktober, 2009

Farmacevtska kriza ?

Pozdravljeni. Ura na računalniku kaže 0:29 (bo že res...) in lotil sem se pisanja 317. objave v mojem blogu. Zanimivo kaj? Ne? Pa nič.

Danes bom ponovno malo ocenjeval, česar ste lahko na mojem blogu že navajeni. Morda večkrat kot ocene pišem kritike. Ne vem niti točno, kje je razlika med obema, a se mi tako zdi.

Ljudje velikokrat nekaj naredimo v želji, da bi izpadlo super, a na koncu izpade...kot da bi izpadlo iz aviona. Včasih se zgodi celo obratno, brez truda se zgodi super rezultat. Seveda si vedno vsi želimo slednjega, naj se zanj trudimo ali ne. To željo cenim, še posebej, če je na koncu dober rezultat. Tega je po trudu prav lepo cartati. Če ga ni (rezultata seveda, na trud redki gledajo) - sranje, upajmo, da bo drugič boljše. Nobena tragedija ni, če stvar ne uspe in prav je, da "delavcu" nihče ne zameri, saj je pokazal željo (in trud). Še posebej ni prav, da pametuje nekdo, ki se te zadeve ni lotil in jaz tokrat sem tak primer. A zavedajte se, da je ta "kolumna" zelo konstruktivna, v želji da se take stvari ne bi več dogajale.

In sicer se bom tokrat posvetil četrtkovi zabavi v ljubljanskem Bachusu, ki sem se je z veseljem udeležil. Razlogov za udeležbo je več, a obstaja celo nekaj takšnih, da sem iz stanovanja odšel šele ob 22.19 in ne ob 21:34, kot mi je bilo do sedaj ob takih priložnosti v navadi. Naj vam za začetek kopiram oglas iz facebooka, kjer so, tako kot na strani farmacevtskega društva(farma-drustvo.si, kjer si študenti farmacije radi pogledamo kaj je novega, čeprav je potrebno priznati, da stran izgublja svoj pomen, saj jo dokaj pogosto zamenjuje facebook), napisali sledeče:

Prideš na prvi žur študijskega leta 2009 / 2010? Seveda boš tam!
DRUG DEALER organizira tradicionalni otvoritveni žur študijskega leta. Tokrat bo v BACHUS CENTRU. Uživajmo v ritmih hišnega DJ-a, akcijskih cenah pijač ter splošno dobrem vzdujšu.

MOŽNOST VSTOPA SAMO Z LETAKOM oz. ŠTUDENTSKO IZKAZNICO (FFa)
Vstopnico lahko dobiš na info stojnici

V primeru glasbenih želja, napišite na wall eventa. MOŽNOST DOGOVORA ZA VRTENJE ZVRSTI GLASBE!


Tema žura: "Moje Karte"
Vsak mora prinesti 5 poljubnih kart, katere mora "označiti" - na vsako od njih mora narisati en znak, ki bo samo njegov. Srček, ampula ali pa amoksicilin.
Le-te mu bomo ob vhodu vzeli in mu vrnili poljubnih 5 kart iz kupčka že zbranih kart.
Vaša naloga tekom žura bo, da nato najdete nazaj svojih 5 kart. Nikoli ne veste, če vam uspe vas morda čaka nagrada ;)

Cene pijač:
Bombay-Gin Tonic 2,5€
Bacardi Cola 2,5€
Vodka Juice 2,5€
Točeno Pivo 0,5L 2,5€
Tequila 2,5€
Bambus 2€
Ballantines 2,5€
Campari Juice 3€
Cuba Libre 4€

Bombica (3* Vodka + 1* Red Bull) = 10€


Ok, pa začnimo z možnostjo vstopa. Letakov je na našem faksu zmanjkalo precej hitro, zato so mi na info stojnici (sicer na splošno precej dobro delajo :) ) svetovali in razložili, da je študentska izkaznica povsem dovolj za identifikacijo osebe. Ob prihodu v bachus okoli polnoči sem bil šok...zaprepaščen! Nihče ni preverjal, ali hodim na fakulteto za farmacijo ali na Osnovno šolo Bežigrad. Lokal nabito poln, dihanje je na nekaterih mestih bilo nemogoče, da o plesu ne govorim. Farmacevti smo se več ali manj zgražali nad videnim, a smo se vseeno zabavali in uživali v ritmih hišnega DJ-ja, ki je vrtel uspešnice tega poletja. Vrhunec smo doživeli ob remixu stare uspešnice Za ona dobra stara vremena od Novih fosilov. Stara uspešnica a Novi fosili?! ;) Dobro...ajde, naj bo..."ipak" je hišni deejay, pa po polnoči lahko pridejo v bachus vsi, kolikor sem slišal. Dobro da vem.
Pijača: Ko sem zagledal bambus 2€ sem bil odločen poizkusiti, kako jih delajo v bachusu. Še pred prvim požirkom sem dobil rahlo skisan...račun, kjer je ob bambusu pisalo 4€. Pa dobro ajde, naj bo...glede na to, da so ostale cene držale.

Vrhunec je pa tema večera. Moje karte. Sam sem bil res neizviren, na svoje sem narisal asa od kare. Kaj se bom trudil, če ne znam? A ko sem vstopil, nisem nikjer zasledil koga, ki bi mi jih vzel. Tako kot moji kolegi ne. Ob tem je spoznavanje kolegov izgubilo ves smisel, pri vseh "tujcih", ki so bili noter, pa tudi izmenjavanja kart ni bilo videti. Vseeno sem uspel spoznati nekaj naših in drugih ljudi, zahvala pa gre predvsem mojim specialnim očalom, ki daleč naokoli niso imele konkurence.
Zadnji dve uri sem z bližnjimi prijatelji-cami, preživel na samem koncu lokala, kjer smo se eni s kelnarjem izjemno zabavali, nekateri pa tudi na kakšen drugačen način (cenzura).

Lokal sem zapustil v zadnji skupinici, za nami so ostale samo čistilke, varnostniki (še nikoli tako malo dela) in kelnarji.

Kot je rekel moj kolega: Tako slabega spoznavnega žura pa še ne.

Pa vendar, bodimo objektivni: žur sam po sebi sploh ni bil tako slab. Bil je OK, v skladu s povprečnim, morda celo dobrim študentskim žurom, razen prevelike gužve, ki pa se je sorazmerno manjšala od dveh dalje..a ko se gre za farmacevtske žure, je logično da pričakujemo maksimum. Ti so bili vedno najboljši.

Lp, Gomi

2 komentarja:

Unknown pravi ...

kaj napisat... vse kar si napisal je še kako res... večinoma so taki žuri samo jemanje denarja študentom in ne spoznavanje in druženje z bodočimi sošolkami sošolci... kar se tiče pa gužve je pa to že samoumevno, čim več jih je tok več denarja prinesejo... če pa vi lahko dihate in zaplešete je pa že druga pesem... žalostno ampak resnično... nažalost je in bo tako ostalo....

Unknown pravi ...

se popolnoma strinjam s tabo... sicer je bla na spoznavnih žurih vedno ful gužva, samo ne vem... js mislim da je bla napaka to, da so spuščali kr nek folk noter.