11 julij, 2010

Pivo in cvetje 2010

Tudi letos sem se udeležil festivala piva in cvetja, ki je zadnje štiri dni potekalo v Laškem. Tokrat semLaško obiskal že tretjič in kot v preteklih letih, sem bil tudi tokrat navdušen. Glavni razlogi so seveda dobra družba in veliko lepih doživetij, predvsem pa sproščena prireditev brez večjih izgredov. Sicer pa si lahko podrobnejše prispevke o tem festivalu ogledate na rtvslo.si ali 24ur.com, ali pa jo obiščete enkrat v prihondnjih letih in boste videli, kako vse skupaj zgleda. Veliko zanimivih stojnic, poceni šankov, odličnih glasbenih gostov (letos Derenda, Predin, Lovšin, 6 pack Čukur, Pušlar, Laška godba z Alyo, Novi fosili, Rock Partyzani...).
Kot letošnjo največjo zanimivost pa velja izpostaviti, da sem imel skoraj vso hrano in pijačo zastonj (hvala Šantej!), prav tako pa nisem odštel niti centa za obisk tamkajšnjega kopališča in savne (hvala Marko!).

Zaradi pomanjkanja časa in denarja nisem uspel veliko slikati in snemati.

Morda o Laškem še kaj kdaj drugič. Uživajte na finalu svetovnega nogometnega prvenstva. Je(be)š hobotnico, ampak Španija je tudi moj favorit.

LP

P.S. Jutri dam šive dol. To bo šele žur!

3 komentarji:

grgor pravi ...

zdravo!
kako si?
nazaj mi napiš!
prosim

grega pravi ...

kako si kaj?

Gomi pravi ...

Vredu sem. :)