10 maj, 2011

Preseženih 20.000 obiskov bloga v zadnjem letu!

Spoštovane bralke, cenjeni bralci...

pa tudi tisti, ki tukaj samo gledate slike in poslušate glasbo,

hvala, ker spremljate moj blog. V preteklem letu (od lanskega junija) ste na prvo stran bloga števec obrnili preko številke 20.000. To je lepa številka. Račun pravi, da je blog v povprečju na dan obiskalo 58 ljudi, kar je zelo solidna številka. Vsekakor je, vsaj kar se statistike tiče, za mojim blogom rekordno leto. Za to se moram "zahvaliti" tudi facebooku, ki je v minulem letu na moj blog prinesel največje število ljudi. Tako se je sicer zgolj približal googlu, ki je v celoti gledano še vedno tisti vir, od kjer je semkaj  zaneslo največ obiskovalcev. A je facebook še enkrat dokazal, kakšno vrednost ima. Ko sem objavo razširil med prijatelje na omenjenem portalu, se je v nekaj urah na blogu zgrnilo tudi preko 200 obiskovalcev. To mi verjetno zgolj s samim firbcom bralcev ne bi in ne bo nikoli uspelo. Obisk bo zato v naslednjih tednih zagotovo padel, saj na facebook nekaj časa ne mislim objavljati. Upam, da se motim, toda verjamem, da se bo sedaj videla realnost, ki nikoli ne bo prinesla tromestnega obiska dnevno. Nisem niti toliko znan, niti toliko zanimiv, niti toliko priljubljen.

V prihodnje se bom trudil napisati (še) kaj zanimivega in prav zanima me, če bom junija 2012 na blogu zagledal številko višjo od 40.000.

Brez Vas ne bo šlo, zato vabljeni k branju še naprej!


Gomi

1 komentar:

Blaz pravi ...

Lej, ne vem, si pozabil na Karmen Stavec pa Duo zlatin? Jaz bi rekel, da je to najbolj temačno obdobje slovenskega glasovanja.