14 avgust, 2012

Po moji uri še en dan do moje naslednje "kolumne"

Nikoli se nisem smatral za kolumnista. Vedno sem imel raje izraz blogger, oz. bolj slovensko - pisec bloga. Predvsem zaradi tega, ker je to tudi bližje resnici. Če sem iskren, sem prvič, ko sem slišal za besedo kolumnist, zgolj debelo pogledal. "Ka te to je?" Ampak potem sem se navdušil nad to besedo. Navdušil me je nihče drug kot Ivo Milovanovič, starosta slovenskega športnega komentiranja in novinarstva. Saj veste, kdo je ta mož, kaj ne? Tisti, ki piše kolumne!
In tisti: "In gooooool, toda kaj piskata Španca?!?! Prekršek v napadu!!!" Ma tej Španci nimajo pojma, res.
In tisti: "Močnooo, vendar nenatančno!" Vidim.
In tisti: "Po moji uri še točno 2 minuti do konca polčasa" Po moji ni nič drugače. 
In tisti: "Naš čoln se drži tam na drugem, tretjem mestu"  Vidimo, da je na četrtem mestu, ne boš nas pretental.
In tisti: "Če ne bo zmagovalca po 60 minutah, potem bomo spremljali podaljšek 2x5 minut. Če tudi takrat ne bomo imeli zmagovalca, potem še en podaljšek 2x5 minut. Če pa še takrat ne bo zmagovalca pa sledijo sedemmetrovke."Kot vedno.
In tisti: "Ali so to minute naših fantov? To je sedaj glavno vprašanje!" Odgovor bo kmalu na dlani.
In tisti: "Nerad komentiram sodnike, vendar tokrat pa res..." Pa že zadnjič si jih komentiral, Ivo! Pa veš, da to ni prav.
In tisti: "Xavi....... Messi.......... Xavi........ Iniesta........ Xavi......... Puyol..........Xavi........... Valdes.......... Xavi.... iiiiiiinnnnnnnnn......žoga iz auta za domače". Težko bom zdržal 90 minut...

In tisti kolumnistični (končno!) stavek: "Slovenija..(ena sekunda)..še ni pripravljena na tako zahtevna tekmovanja....".

Ja! Predvsem ta zadnji stavek najraje uporablja v kolumnah. Ko oceni nastope slovenskih športnikov na kakšnem velikem tekmovanju. Heh, kot ponavadi so boljši drugi. Priznam, da to pisanje kolumen g.Milovanoviča (v nadaljevanju Ivo) enostavno kopiram. Le da je pač mnenje moje in ne njegovo. Tudi jaz sem namreč zgolj in samo po njegovem vzorcu začel ocenjevati nastope slovenskih športnikov, pa tudi česa drugega in če ne bi bilo Ivota, tudi mojih kolumen ne bi bilo. Pa čeprav niso niti približno tako pomembne ali kvalitetno napisane kot tiste od Ivota. Mogoče sploh niso kolumne Konec koncev je jasno, da nisem ne šolan, ne pristojen za kaj takega. Zato pa moje kolumne ne končajo dlje, kot na mojem blogu. Pobrskal sem po njem, in če na koncu tega bloga kliknete pod "Kolumna", si lahko preberete moje starejše kolumne. To je nova kategorija objav. Poleg tega so do sedaj prisotne:
In zdaj sem v formi za napisati novo kolumno. O olimpijskih igrah 2012. Kaj kmalu jo bom tudi objavil. To je bil samo uvod. In čeprav to zgoraj ni prava kolumna, jo bom označil tako. Zaradi tematike, ne vsebine. Hvala Ivo!
 
Lp, Gomi

Ni komentarjev: