02 september, 2012

Bosanski vrtiljak in malo glasbe pred zadnjim nepomembnim preizkusom na faksu

Jutri višam povprečje, čeprav ga imam na željeni ravni. Kolegi se mi smejijo. Pravijo, da sem gotov skoraj toliko, kot fantje na  spodnjem posnetku.



Pisanja se tokrat ne udeležujem z veseljem in ga sprva nisem planiral, ampak ker sem se s prijavo predhodno zavaroval, moram sedaj kolokvij tudi odpisat. Kot pravi resen študent. Upam, da mi bo šlo. Učim se, kolikor je v moji moči. Če ne pa nič za to, sigurno ne bom padel v taki meri, kot tej iz "ringnšpila". Dejstvo je, da sem bil na faksu dovolj priden in sem s tistim, kar sem naredil do sedaj, zadovoljen.

A ni še konec!
Diploma se obeta v roku dveh mesecev. Držimo pesti, da jo uspešno pripravim! Vmes pa že četrtič  na ljubljanski polmaraton. Najbrž bodo na iPodu tokrat tudi Bangles.



Lp, Gomi

Ni komentarjev: