17 december, 2012

Delovni december in napovednik

Živijo. Vem, veliko imam povedati, pa vendarle se ne oglašam z ničemer kot z muziko. Imam dosti dela in ni mi niti najmanj dolgčas. Ne najdem stvari niti za osnovne hobije, kaj šele, da bi se lahko zleknil in ne mislil na nič. Dobro, ajde, to nedeljo sem se malo šverca, ker so bili Dugonjič, Fak in Mazetka v akciji in tega pač nisem smel zamuditi. Sicer pa ja...jutri me čaka prvo testiranje na firmi, bomo videli kako bo šlo...od srede do petka pa ponovno malce po Sloveniji do zdravnikov...

Dolga dolga je cesta, od mesta do mesta....

V naslednjih objavah boste do Božiča lahko več prebrali o tem, kako ga bom praznoval jaz (verjetno bo spet govora o hrani). Brali boste lahko o koncu sveta, o mojem glasbenem okusu in seveda o mojih prvih delovnih dneh....Vse seveda delno zavito v poslovno skrivnost. ;)

Za zdaj toliko...Uživajte, pa čeprav imate še nekaj dni dela pred sabo. Že zdaj vam želim srečno, naj teh par dni hitro mine!

Lp, Gomi

Ni komentarjev: