20 januar, 2014

...Iz začetka 2014...

In smo tu. Še osmo leto zapored pišem blog. Začel sem v 2007, sedaj smo v 2014 in kljub temu, da 2014-2007=7, je to osmo leto. Vrhunsko, res!

Ob tem se seveda spomnim svojega kolega s faksa, Klemna Klobase, ki me je izzval, da se začnem ukvarjast s tem perečim dejanjem kar pisanje bloga seveda je. Nešteto pohval in še več kritik sem izrazil v tem času. Res, da si nisem nabral nobenih privržencev in nasprotnikov, za kar si vsak blogger nekje globoko v sebi sigurno želi, če ne drugega zaradi tega, da mu bolj dogaja in da lahko še več (na)piše.
Klemen je sedaj moj sodelavec. Sicer ne delava skupaj, tudi svoje delo počneva povprečno preko 100 km oddaljena drug od drugega, ampak hrani naju isto podjetje. Bloga ne piše več, očitno ima še manj časa kot jaz. Kar je sicer povsem možno, ampak jaz sem vseeno mnenja, da to ni res :) .

No, kmalu pa objava o cestah, mojih dnevnih prijateljicah. Odkar sem zaposlen razumem, zakaj se tistim ženskam reče pocestnice....in ne obcestnice, kar mi je vedno delovalo bolj logično. In o voznikih, ki niso vedno prijateljski.



En komad za dober začetek leta! Sej januar je začetek, kaj ne?



Lp, Gomi


Ni komentarjev: