18 april, 2014

Legionar

Evo mene.
Danes imam prost dan.
Prejšnji teden je bil precej naporen.
Veliko sem delal, tudi v soboto nisem bil fraj.
9.4. sem tretjič v darovalni karieri daroval svojo primorsko kri.
In seveda je bila posledica tega malček večja utrujenost kot sicer.
Zato danes še kako paše počitek. 
Dosta jelke, ni še december.

Zadnje čase ne treniram preveč, kar se odraža na malce bolj poudarjenih maščobnih blazinicah, ampak do poroke bom fit, čeprav bolj slabo kaže. S poroko še bolj kot z biti fit, da smo si na jasnem, kako daleč smo.

V sklopu svojega predpoletnega udejstvovanja se bom udeležil tudi športno-družabnega dogodka Legionar, which will take part on 1st of June in Ljubljana (CAE izpit iz angleščine pišem v sredini junija). Kot lahko vidite sem že med prijavljenimi in na tem mestu vas seveda vabim, da se mi pridružite v preverjanju svoje zmogljivosti in teamskega duha. Načeloma mislim, da ne bi smel imeti problemov s premagovanjem ovir, ki se bodo pojavile in komaj že čakam, da se malo umažem in polomim. Do takrat pa sem si obljubil, da bom dvignil svoj nivo fizične pripravljenosti, čeprav ne vem, če bi se ravno plazil po okoliških vinogradih, da me ne vidi kakšen sosed in me nagovori z vprašanjem "na čemu si to ti?". Zaenkrat še vedno velja, da sem najbolj ekstremen bil na polmaratonu -21km - tik po diplomi (ali na svežino, kot radi pravimo), me prav zanima, če bom po teh 7km drmrja kej bolj ponosen ali utrujen.

No, toliko o tem, seveda obširna reportaža sledi, ko bo čas za to.

Pozdrav,
Legionar Gomi

Ni komentarjev: