26 junij, 2014

V čakalnici...

V čakalnici se počutim kot doma. Mislim domače. Ker nekako ne morem reči "povsod je lepo, v čakalnici je najlepše". Se ne sliši ravno ne vem kaj, a? Govorim o zdravniški čakalnici.
Resnično sem jih že navajen in glede na svojo staturo ponavadi kraljujem v njih. Z nastavljanjem riti na klopeh in stolih imam že skoraj toliko izkušenj kot starejši kronični bolniki.

Čakalnice so vseh sort, različic in zvrsti. Ene lepe, druge manj, ene udobne, druge ne. Najmodernejše imajo TV ali radio. Mogoče še kaj. In to te na nek način zamoti, da lažje počakaš na svojih pet minut. .Najbrž je glasba res glavni pripomoček za hitrejše minevanje časa in bolj učinkovito delo, vsaj jaz jo tako dojemam, zato pohvale takim, ki to razumejo in imajo v svojem spektru ponudbe to dodano vrednost. Konec koncev plačujemo zavarovanje, je tako?:)
(Kdo ti ve, če bi lahko financiranje take tehnologije prenesli na zavarovalnico?)
In evo mene v eni čakalnici, kako sem naletel na Floyde. Dan je takoj lepši, čeprav delujem malček skurjen! Gospa ob meni ima klasične poletne natikače z debelim podplatom, take damske. In tapka po tleh v ritmu melodije. To so prave gospe!
All in all is just another brick in the wall! 


 Posnetek je najmanj, kar sem lahko naredil za moj blog. In za vas, ki mislite name tudi takrat, ko ste na počitnicah.
Lp, Gomi

Ni komentarjev: