21 avgust, 2014

Kličejo me vedeževalec #2

O mojih vedeževalskih sposobnostih sem že govoril.

http://gomi-9.blogspot.com/2009/02/klicejo-me-tudi-vedezevalec.html

Da sem ljubitelj dobre glasbe tudi neprestano poudarjam. In vse bolj odkrivam, da britanski glasbi res ni para. Te se vse bolj poslužujejo tudi na val202, v zadnjih dneh predvsem škotske. In tako mi je bilo zanimivo, ko sem, po tem ko sem na facebook delil pesem Ships od Big country, to skupino večkrat slišal na val 202. Zadnje dni so se večkrat oglasili tudi Simple minds, prav tako Škoti.
In sem včeraj jaz na facebook delil njihovo pesem She's a river. Res mi je všeč.
Danes na radiu med 10.00 in 10.30 (voditelj Janez Martinčič, za deejaya ne vem) pa: najprej Big country... In si mislim "ahaa, spet...res naključje da jih spet slišim, toliko pa spet nisem v avtu. Hehe, škoda ker od Škotov ni She's a river danes, lahko bi bila, to bi bilo res smešno". Slišim se s kolegico, prekinem po minuti in njen glas zamenja...She's a river!!! "Pnmv!"
Med tem, ko sem se hkrati smejal in jokal od situacije sem si mislil...."mamma mia, zdej falijo samo še U2 (sicer Irci) in smo rešli.". Sledila je novica o stanju na cesti in evo ti njih z I Still haven't found what i'm looking for.
Zdej...kaj da rečem...če hočete verjet verjemite. Če ne pa ne rabite, vas čisto razumem in mi je vseeno hkrati. Če bi računal verjetnost, da zadanem kaj takega bi bila praktično enaka 0. Ker skupin in pesmi je skoraj neskončno.
In to se mi ni zgodilo prvič. Večino jih boste zvedli samo v živo. Pri lotu pa mi žal še vedno ne gre.

https://m.youtube.com/watch?v=-SiGnAi845o

Lp, Gomi

Ni komentarjev: