10 februar, 2008

Top 20

Kaj naj rečem, spoštovane in spoštovani. Danes sem upihnil že dvajseto svečko in občutki so zelo, zelo mešani. Najstniška leta so mimo, leta igre, sproščenosti, dobre družbe, leta večine začetkov, leta velikih izkušenj, zmag in porazov... Dvojka kot prva števka mi nič kaj ne paše. Po drugi strani grem novim izzivom naproti. Toliko kot se bo dogodilo v naslendjih par letih se ne bo verjetno nikoli več, tako da se vsega skupaj že veselim, kakršnokoli bo...
V teh letih me je najbolj zaznamoval rokomet, hobby brez katerega si 10 let nisem znal predstavljati dneva in s katerim se šele od 18.leta naprej ukvarjam bolj kot ne rekreativno. Skupaj z soigralci smo preživeli marsikatero, o katerih se vedno znova radi pogovarjamo. Ob temu pa še ogromno doživetij ob Tae-kwon-do-ju, v šoli, na taborjenjih z portoroškimi taborniki, igranju kitare....mam pa seveda od malih nog še eno zelo veliko ljubezen...glasbo. V znamenju 20ke sem probal karseda objektivno pripravit mojo lestvico top 20, ki so me tako ali drugače spremljale skozi otroštvo, puberteto in višje odraščanje...Kriteriji so: kvaliteta, všečnost ob prvem poslušanju , pa to kako rad se vrnem k poslušanju te pesmi, še posebej če za seboj skriva kakšen spomin...
""""""""žal"""""""" imam samo 20 let, tako da bo do kakšne pesmi zagotovo narejena krivica, a bi sicer bilo kakšni od teh, ki se bodo pojavile na blogu. Pač, danes je moj dan in odločil sem se kakor sem se.

Začeli bomo seveda od zadaj...Tukaj je že številka #20...come on Barbie let's go
party!
Hit iz leta 1997.
Aqua - Barbie Girl !!!!!


Kvaliteta: 4
Všečnost prvič: 9
Všečnost danes: 4
Spomin: 7
Skupaj:_____24_____

LP
Gomi-9

Ni komentarjev: