06 februar, 2008

Cure skaću i žvekaće žvaću

Evo me spet na svoji tabli. Brat je včeraj odkril nov videospot od U2 feat. Green day in za zdaj se ga lahko vidi le na mojem blogu! Seveda sva skupaj tudi pokomentirala genialnost enih, drugih, njega in mene...skratka zakon.
Kot lastnik te licence sem zelo ponosen, jasno pa je tudi, da ne bodo izostale velikanske vsote denarja. Tega bom seveda dal v dobrodelne namene - privoščil si bom letno karto za tajsko masažo v portorožu, z ostalim pa bom refundiral svoje Čunga-lunga dolgove, ki jih imam še od malega do naslednjih trgovin: Mercator. Tu se seznam konča, pa nisem jaz kradljivec! No...kakorkoli...tu je spot!!!



Aja, da potolažim vse svoje navijače (cca.129741 vas je...)-->Poškodba je preteklost!

Fizikalno kemijo sem pisal 6 (bemtiš pa ta adiabata).
Pa še nekaj... na 24ur.com piše, da je Milanov biser Kaka' poškodovan. Na italijanskih straneh, ki so večinoma veliko bolj verodostojne od naših bogih slovenskih pa o tem ZAČUDA nič ne piše. Razmišljam o tožbi enih ali drugih, a mi za slednje manjka nekaj pravne žilice. Mogoče bom še danes poklical g.Matoza, da mi pove kaj se da naredit.
LP
Gomi-9

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Scenografija in koreogrefija preprosto navdušuje, moti samo nek šum, ki prihaja iz zvočnikov od gledanju posnetka.

Gomi pravi ...

od gledanju al ob gledanju...
kakorkoli, preveri nastavitve pri sebi doma:)

Anonimni pravi ...

Ups, se oproščam, imel sem vključen enantiomerni b, sedaj je izključen. Ta grozna napaka se ne bo več ponovila, ti zagotavljam.