08 februar, 2008

Kulturni

Čestitke vsem našim, še posebej literarnim zanesencem...
Pred dvema tednoma sem na blogu pisal o tem, kako bom na treh frontah praznoval rojstni dan. Danes je že jasno, da so vsi trije pod velikim vprašajem.
Prvo praznovanje naj bi bilo že to soboto. A tekmo z Novim mestom bomo igrali že danes in ne jutri, kar pomeni da se bomo z igralci v klubskih prostorih družili danes zvečer in ne jutri, kar pomeni, da jaz ta teden z njimi ne bom praznoval svoje dvajsetletnice. Zakaj so dali tekmo na petek ne vem, verjetno za to, da me prikrajšajo za kanček radosti.
Drugo praznovanje, na prihajajoče Valetinovo rpav tako odpade (bo prestavljeno na neznan datum). Zafrknil nas je Dr.Omedar, ki je test organske kemije dal na 15.2.. To je petek, dan ko vsi farma-norci radi odidemo domov, še posebej jaz, saj je na obali precej lepše kot v Ljubljani, jasno:>. Zakaj so prestavli? Zaradi vaj FT (mogoče pa zato, da meni in Repovžu kot soslavljencu vzamejo še nekaj radosti).
In nazadnje še 8.3.-dan žena. Vsesplošna žurka za vse, ki jih z Gallotom poznava, je prav tako pod vprašajem (oz.ta datum je). Moja nona bo mogoče prav takrat praznovala 70 let, in prav je, da sem tudi sam tam prisoten. Upam pa, da ne bo takrat ta velika fešta, ker bi jaz rad v marcu doživel vsaj dve.

Ne vem, kaj sem naredil narobe, a nekdo od zgoraj me ima očitno zelo na piki.

Povrh vsega sem moral ta blog napisati dvakrat, saj mi je vmes crknila mozilla. Zato bom dal zdaj copy v miško, in upal na najboljše.

Lp
Gomi

1 komentar:

Unknown pravi ...

fešta marca sigurno bo, če ne bo osmega bo pa kak drugi datum