27 februar, 2008

#12 + new post on Another brick in the wall

Teden je okoli in v njem marsikaj novega, zanimivega, veselega in žalostnega. Žal me narodna zavest zavezuje, da povem slednje: Slovenija je s smrtjo Dr.Janeza Drnovška izgubila edinstvenega človeka. Kot vsi veste se ga bomo spominjali po velikih stvareh, ki jih je storil za našo državo. Naj ti bo lahka domača zemlja!
Vseeno stvari v glavnem niso preveč zatresle mojega psihofizičnega stanja in moram priznati, da je slednje veliko boljše kot pred tednom dni. Tudi fuzbalico na telovadbi pred dvema dnevoma sem odigral dokaj z lahkoto (razen standardnega začetka, ko so pljuča nadpovprečno obremenjena) in bil strelec dveh evrogolov. Je pa zanimivo, kako mi pri telovadbi vse predstavlja pravi izziv. Pink ponk proti Hazdovacu (ker popušim), fitness proti Korasi (popušim), basket proti Miložiču ali Kovačiču (popušim), fuzbal proti večini (popušim), odbojka proti unim, ki pač ne najdejo svojih talentov pri prej omenjenih (ne popušim, ampak vseeno si obetam več:)). Škoda ker ni rokometa, me zanima kako bi se končalo :)

Drugače smo člani po dolgem času spet zmagali, tokrat pričakovano. Oslabljena Dobova bi bila nasprotnik po meri za nov preizkus mojih sposobnosti a me trener spet ni poslal v cvet šestnjasterice in sem tekmo spremljal s tribune. Drugače pa se konec sezone hitro bliža...edino dobro tega je to, da skupaj z njo mineva tudi sezona učenja...OOOPs..če malo pomislim---ki bo vrhunec doživela po koncu rokometne sezone. NEE! :)

V glavnem...včeraj sem bil na poker eveningu pri Iztoku Dovniku in v štirih urah igranja sem izgubil 1,2 €. Malo za enega novopečenega š.........a. :P
Pa ne sej, denar je denar, čas je pa tudi denar in če se imaš 4 ure super za omenjeno vsoto ne vidim razlogov za ne početi tega. Danes so me fantje prosili, da prinesem karte in žetone (ki so mi jih kupili za rojstni dan) tudi na faks in med čakanjem na predavanja smo upalili 3 zelo razburljive runde.

Mam pa eno zelo pretresljivo, zaenkrat še neuradno novico. Kljub velikim prizadevanjem, ki jim tako lahko rečem le, če malo poškilim skozi vseh 20 prstov s svojim prijateljem Krivičič Rokom iz Erjavčeve ulice 18 nisva uspela dobiti primernega prostora za praznovanje 20.rojstnega dne. Obžalujeva vse dogodke, ki (ni)so pripeljali do tega in se zavedava, da bova morala to napako prej ali slej popraviti, najbrž pa najkasneje v roku 380 dni, saj nas bo sicer g. Dolenc Luka, sin Dolenc Istoka premlatil do krvi, česar si nihče od naju ne želi. Sicer obstaja možnost, da bi rojstni dan praznovali, a Marija se ne pokaže vedno.
Bomo pa spili deci žlahtne in malo manj žlahtne kapljice v krogu najožjih kolegov iz gimnazije in sicer ta petek, na zadnji februarski dan v moji kantini. Verjamem da se bomo imeli noro, kot venomer doslej...če ne bo Kalamar kej zafrknu... zdej že neki čudno govori preko MSNja, da naj bi prišel le pogledat, ker ima tekmo...ma ga bomo že prepričali, da ostane čimdlje.

No to bi bilo to zaenkrat, veliko se dogajalo in se še bo, pa naj ostane pri tem. Aja, moje zlato dekle mi je danes reklo, da je na medicini vse več punc samskih tako da pozivam KLEMNA KORASO, da navali, ker če ne bo zdaj, ne bo nikoli. Ajmo Klemen, micelij dance do Štorklje! Začel se je tvoj Final Countdown!

Za konec pa še 12.mesto na lestvici top 20.
Tukaj so Europe z superhitom Final Countdown (live, ker originala nisem našel!), danes izjemoma posvečen našemu superheroju z Dolenjske!



Moja ocena
7 8 8 7 _____30_____

LP
Gomi-9

Ni komentarjev: