01 februar, 2008

Najnovejše o najmočnejšem

Attup

Chuck Norris!!!!

Chuck Norris se je naučil deaktivirati bombo tako, da je poslušal CD od U2 : "How to dismantle an atomic bomb"

Ljudje pred spancem "nastavijo" budilko ob svoji postelji. Chuck Norris "nastavi" bombo v urarnico.

Vsakih tisoč eliminiranih z letečim krožnim udarcem dobi Chuck Norris extra življenje.

Po zaslugi dejstev o sebi, je Chuck Norris postal drugi najpopularnejši človek na Zemlji. Prvi je Chuck Norris.

Einstein je potrdil: "Bog se ne igra s kockami z vesoljem." Chuck Norris to lahko dela. In vedno zmaga.

Mojster Mijagi je v filmu "Karate Kid" poizkušal ujeti muho z dvemi palčkami. Chuck Norris je z slednjimi ujel 143 muh, 45 komarjev, 12 siamskih mačk, 3 severne medvede in enega kita. Naenkrat.

Chuck Norris bo ubil McCain-a z uporabo McAbel-a.

Glede na izjemen uspeh v kinematografskih dvoranah bo film "Jaz sem legenda" postal le del trilogije. Drugi del se bo klical "Jaz sem več kot legenda", tretji pa "Jaz sem Chuck Norris".

Med poslušanjem neke pesmi Kennija Rogersa je Chuck Norris dal zvočnike tako na glas, da je pevec za 3 tedne izgubil glas.

Lovski pes Chucka Norrisa vozi F-16.

To je bilo to za danes. O dogodkih in odmevih v preteklosti in prihodnosti pa ko pridem k sebi. LP

Ni komentarjev: