14 maj, 2008

Počitnic ne bo... Pravzaprav že je**mo ježa!

Ko sem vpisoval na farmacijo, no... res ne vem na kaj sem mislil takrat. Ali se mi je morda mračilo pred očmi? Ne spomnim se, zato bo to ostalo zavito v tančico skrivnosti.
Pa ne, malo heca:)) A kar me čaka v naslednjih dveh mesecih lahko mirno opišem kot tipičen 2.del študentskega življenja. Prvi je seveda uživanje v mladosti, omenjeni pa je učenje. Lahko tudi sami presodite (še posebej če ste moji kolegi:P), da to ni človeško.
20.5. Organska kemija vaje
23.5. Farmacevtska tehnologija vaje
29.5. Fizikalna farmacija vaje
2.6. Instrumentalna farmacevtska analiza vaje

*6.6. Farmacevtska Kemija II izpit
9.6. Farmacevtska tehnologija izpit
*12.6. Fizikalna farmacija izpit
13.6. Instrumentalna farmacevtska analiza izpit
*16.6. Organska izpit

Kar je označeno z zvezdico seveda nimam namena iti pisat, saj lahko sicer le umrem. Pa vendarle, še zmeraj sem svoje poslanstvo opravil brez večjih problemov in prav zanimivo bo videti, če bo letos tudi tako. Kvote so precej visoke, zaradi česar je toliko bolj zanimivo staviti. Kljub vsemu bo potreben precej velik vložek, ki se ga že poslužujem. Kot vidite tudi blog bolj kot ne sameva, zaradi česar je krivo to, pa tudi ono.
Pod ono spada tudi to, da so mi ukradli Gsm. No, zdaj že lahko povem, da sem ostal brez. Sicer po svoji krivdi, saj sem ga pustil na poštnem nabiralniku, pa vendarle bi se nepridiprav lahko usmilil zgubljenega 20-letnika, ki ima za razmišljati še o čem drugem kot o takih (čeprav ajde, to sem napisal bolj zaradi tolažbe). Tako sem ostal prikrajšan za velike, nepozabne avdio in video posnetke, ki sem jih želel deliti z vami. Škoda. Vseeno je na faksu nastalo nekaj filmčkov, tako se je npr. spovedal kolega Hajšek skupaj z BaumGartnerjem brez Baum, Vejšem, Fergusonom, Kopitarjem v filmčku z naslovom Babe so ok! ;)




Kaj je še novega? Aja "recimo", da sem se pobotal z eno mojo kolegico, ki je pol leta držala nos. Čeprav je rekla, da me bo po novem spet pozdravila me ta teden še ni, morda se me usmili jutri. Morda se usmilijo tudi novih generacij na naši prelepi fakulteti. V nekaterih laboratorijih so pogoji nevzdržni, tako se npr. moramo "gužvati" na kemijskem inštitutu. 9 vedoželjnih na dobrih štirih metrih... nekako mi ne gre ta računica.



No ta blog sem napisal zelo na hitro, pregledal ga nisem ampak ok... niti nimam časa.
Že letim k Hajšku, ki se seli iz FDVjevskega študenta v Rožno dolino. Waw, what a change bi jaz rekel temu. Pa vseeno, pomagat treba, sploh če te prijatelj prosi.

LP, Gomi

Ni komentarjev: