06 maj, 2008

Nikoli več ne bom zajček na zidu...

Dobrodošli v petem mesecu!
In kaj se je zgodilo "pametnega" v maju do sedaj?

- Prve dni sem preživel v Prlekiji, imeli smo se naravnost odlično (podrobnosti, ko dobim kej materiala)
- V 5ih dneh sem z avtom naredil 1000 km
- Pri nogometu sem dal dva evrogola čez celo igrišče (ko sem bil golman)

- PBL sva s kolego Hazdovacem opravila z "odliko"
- Dobil sem odobrenih še 20 prijav za e-studenta, če ne ne vem kako bi se končalo
- Bil sem opozorjen, da moram pripravit Learning agreement za Erasmus naslednje leto, sicer na žalost vseh ne bom šel
- Moj brat je dobil prvo desetko na faksu, vsaka mu čast. Jaz je letos sigurno ne bom videl.

- Jutri je Škisova tržnica, imate da pridete vsi!
En aperitivček...



Kriza res, ampak važno da je žur!!!:)

LP GOmi

Ni komentarjev: