25 avgust, 2008

Ne prenesem okupatorjev - bo postala nadaljevanka?

Okupatorji so spet razgrajali v Jagodju, torej tam kjer sem jaz doma. Še dobro, da sem v Ljubljani, če padem izpit jutri bi se znalo zgodit da bom vrnil. Blok je, kozarci tudi, samo še avto morem zbrat.

http://obala.net/novice/news.php?id=19792


LP

3 komentarji:

*Kobra Neži* pravi ...

aja u jagodju si doma, kaj nis nč povedu, jz sm bla pa na morju tm u apartmaju...sam se ne spomnem več kako se je ulca imenovala:P
pa vso srečo jutr na izpitu;))

Anonimni pravi ...

Bi jih morali naterat, das hodijo bosi po razbitem steklu in jih toliko časa tepsti okoli ušeš dokler ne bi v zboru zapeli..."če bi se lahko še enkrat rodil, najraje Primorec bi bil!"
Srečno na izpitu! ! !

Gomi pravi ...

kobra neži.... pahh jaz nobenemu še nisem povedal s kje sem doma, če me ni vprašal.

Anonimni... pa kdo bi lahko ti bil ej....khmm pa te mam na sumu ne samo.... :) bom te probal dobit, zato le pozor:P