20 julij, 2009

Gomi, kaj naj?!

Živijo vsem, na zapadu ništa novo.
Vseeno bom kmalu opisal, kaj se mi je dogajalo v teh dneh....

Danes bom opisal dve situaciji, ki sta se mi zgodili nekoč in danes.

Nekoč:
Prijatelj me je vprašal, če mu prodam šal od izolske navijaške skupine Ribari. Tega nisem želel storiti, saj je bilo povpraševanje po slednjih v tistih dneh zelo veliko in bi šal težko dobil kje drugje. Potem me je vprašal, če mu ga vsaj posodim, saj gre na tekmo. Dober kot kruh sem mu ga posodil, na dogodku pa naj bi mu ga ukradli. Dal mi je 3000 SIT, kolikor je šal približno stal in tako sem mu šal praktično prodal po njemu prvotnem planu. Saj ne verjamete, da so mu ga res ukradli, kaj?

Danes: Minuli četrtek so kolegu počle japonke, ko smo se dobili pri meni doma. Vprašal me je, če mu lahko posodim svoje, in ker imam dva dokaj kvalitetna para, sem mu enega izmed teh posodil. Japonke sem danes želel nazaj, na mojo prošnjo pa mi kolega odgovori (šele danes?!), da so mu tudi moje Japonke počle še isti večer, ko smo šli v isto portoroško diskoteko. Kje je bil takrat? Zaračunal sem mu 20 eurov, saj so bile že precej stare, nove pa so stale 45. Bogi fant, kaj more, ko pa so mu počile. Saj ne verjamete, da so mu res počle, kaj?!

Tako. Danes imam 12,5 + 20 = 32,5 EUR več in šal in japonke manj.

Kako so me preigrali ... 

Lp, Gomi

Ni komentarjev: