15 avgust, 2009

Mi ljudje smo kot morje

Spet sem si sposodil en verz od glasbene skupine Faraoni. Lahko bi namesto morja uporabil kakšno drugo besedo, najbrž gršo, celo vulgarno. Morje se morda sliši celo prelepo in največkrat je tako, toda zna te presenetiti z nevihto, neverini, nenadnimi trimetrskimi valovi, tokom v nepravo smer in mnogo, mnogo drugimi rečmi (čermi). Skratka, se spreminja, in na nobenem kraju ni enako. Taki smo tudi ljudje, sto ljudi - sto čudi, sto žena - 200 sisa.... Ampak nekaj bo na tem. Veliko.

Sam rad opazujem in poslušam. V tem dobesedno uživam, ni me sram priznati, da sem s tem celo malo obseden. Kamorkoli grem in kjerkoli sem, mi je všeč gledati ljudi, predvsem med njihovim govorom in si ob tem ustvarjati mnenje in zaključke o njihovi osebnosti, še posebej če jih ne poznam. Opazovati reakcije na določena mnenja, spogledovanja med dvema, ki držita skupaj, medtem ko se njuna žrtev obrne... Nekaj razlike je, če jih opazujem med nekim dejanjem, ali zgolj med njihovim opazovanjem drugih, naprimer mene. Ponavadi se takrat obrnem stran, kot sem to počel že v osnovni šoli, ko me je gledala simpatija, saj ne želim biti razkrinkan. To se je sicer zgodilo zelo redko, pa vendarle:)

Zadnje čase imam veliko časa in ob tem, da si vzamem čas za branje knjige, si vzamem čas tudi za pogovor z različnimi osebami. Slišim pa, ne boste verjeli, več različnih plati za določeno zgodbo. Verjamem, da gre zgolj za različne intepretacije in mi pravzaprav vsi želijo povedati isto (šala). Res je zanimivo, ko ti nekdo reče da je 2+2=3, že naslednji dan pa te drugi pouči, da je 5 in to samo zato, ker ta drugi ne mara prvega. Seveda si sam misliš svoje, veš da je 4, oba pa sta zgrešila za 1 zgolj zaradi ohranitve statusa "zaupanja vrednega". Nenazadnje, če zgrešiš za 25 odstotkov dandanes niti ni toliko. V glavnem, "lepo" je slišati laž in nanjo ne odreagirati. Gledati v oči in se zadrževati pred pljuncem. Si misliti svoje in zapisati dodaten minus na list papirja z imenom osebe. Pazite, že davno so nas učili da ima laž kratke noge.

Ljudje pa smo kot morje, lažemo in kopljemo v...morje tudi tiste, ki so po nas mirno plovli še nekaj minut nazaj.

Jaz pa medtem največkrat odgovarjam devetim in vsi se čudijo, zakaj sem danes tako tih....sicer pa sem vam zdaj odgovoril, kajne?

Lp, Gomi

1 komentar:

Gomi pravi ...

Blog, ki ga bom napisal, bi lahko bil trikrat daljši, a moram za televizijo, ker je nekaj zanimivega na sporedu.

Morda, kdaj drugič, ko sem bom spet ponorčeval malo iz vseh nas.