02 september, 2009

Vpisan v 4.letnik

Vpisan sem v četrti letnik!
(prosti spis)
Prejšno sredo, pet in dvajsetega avgusta, sem se vpisal v četrti letnik. Po nekaj časa sem vstal že ob osmih zjutraj. Sem zelo ponosen nase, ker sem vstal tako zgodaj. Zajtrka nisem jedel ker mame ni blo. Ko sem prišel na fakulteto z avto busom, sem hitro našel kabinet učitelja Krefta. Tam sem najprej malo čakal, po tem pa je že prišel. Pogovarjala sva se o erasmus izmenjavi. Bil je zelo prijeten. Predlagal mi je ocene, ki sem jih tudi vzel. Nato sem šel še do prodekana, ki je vsezkupaj podpisal. V referatu sta me čakali dve punci. Najprej so rekle da moram počakat. Po tem sta me vzele. Prva je bila zelo neprijazna a drugi sem bil zelo všeč. Podpisal sem še nekaj listov in povedale so mi, da sem uspešno vpisan. Zelo sem bil ponosen (spet!). Poklical sem domov in povedal dobro novico. Vsi so bili zelo ponosni. Po tem sem šel domov in na kosilo s prijatelji. Bili so zelo ponosni name. Zelo nam je bila všeč tudi četrta nalepka na študentski izkaznici. Ponosni smo bili nanjo. Po kosilu sem šel domov kjer sem preživel lepo popoldne in večer. Gledal sem televizijo, a ne preveč naglas saj živim v bloku. To je bil zelo lep dan. Komaj čakam da se vpišem v peti letnik! Tudi takrat bom zelo ponosen nase.

R.G., 2.b, Osnovna šola Izola

Ni komentarjev: