19 december, 2009

Že druga polovica veselega decembra...

...En lep zimski pozdrav vsem skupaj. Danes je sobota, ura je 13:30 in kot veliko večino sobot ob 13.30 sem tudi tokrat doma, v rodni Izoli, tu, kjer je najlepše na celem svetu. Verjeli ali ne, ampam ponoči nas je zelo zasnežilo. Ceste so spolzke, zasnežene in skratka za nas nenormalno prevozne. Na obali se namreč s snegom težko znajdemo (vem, da to vsi primorci vsako leto govorimo in da nismo več zanimivi) in danes ni veliko manjkalo, da bi me s hitrostjo 10 km/h na križišču "nabil" neki gospod srednjih let, ki se je v drsečem štartu pognal proti mojemu Peugeotu. Ko sva videla, da se bo vse srečno končalo, sva v smehu zgolj zmajala z glavo drug drugemu, s tem da si on najbrž ni mislil "kakšen bumbar je ta", kot sem to mislil jaz. Čeprav nikoli se ne ve. Nasploh opažam, da me ima zadnje čase precej ljudi za bumbarja, a pustimo to. V tem primeru velja rek: Dokler vem, ne boli :).

Kot ste sami ugotovili se je veseli december prevesil v svojo drugo polovico. V prvi se je dogajalo veliko stvari. Imel sem prvo preverjanje v Sloveniji po (zelo) dobrem letu in ga neuspešno opravil. Ne sekiram se, pri patofiziologiji se ne sme pričakovati nič več od dobljenih 50% in s tako popotnico grem rade volje naprej. Kot bi rekel kolega Gartner, novim zmagam naproti, čeprav je od zadnje minilo že nekaj časa. Vsaj zame, vsaj na faksu.
V Ljubljani je sicer prelepo. Ambient je pravi, snegec je bil minuli teden "že" dosegljiv, prav tako klasično kuhano vino z dvemi kapami na glavi in šalom okoli vratu. Ta teden smo 4.letniki organizirali prvi žur z naslovom Božičkov žur presenečenj. Dress code-a nisem upošteval, sem pa zato ponovno skrbel za pravo mero vzdušje, tako da je bila žurka res prava. Zasluge gredo predvsem našemu odličnemu DJ Dejanu (drugače je tip rokometni sodnik, svašta jle?), ki točno ve, kako se reči streže. Žurka se je sicer končala, ko je šef lokala s pomočjo varnostnika vrgel ven našega sošolca zaradi neutemeljenih razlogov....sam sem se kar malce prijel s tipom in mu razložil, da je s tem izgubil med 5-10.000 € od našega brucovanja, za katerega se od zdaj zavzemam, da ga v tem clubu ne bo. Sicer pa se je držal ko en kos dreka, in se z mano ni želel "razgovarjat"!

Pri rokometu mi je šlo v preteklem mesecu presenetljivo dobro. Odkar sem prišel iz Egipta sem tudi pojačal prisotnost na treningih za 100%, tako treniram 2x tedensko in trener je kmalu uvidel, da brez mene ekipi živeti ni. Res, da sem minuli teden odigral eno slabših tekem in priložnosti nisem izkoristil kot smo si vsi želeli, a prva domača zmaga letos ni izostala in vsi smo bili presrečni. Tako da ni druge, kot da bom deležen zaupanja še naprej, saj na treningih igram zares na nivoju, je pa res da je tekma nekaj povsem drugega. Ugotavljam, da sem neverjetno izgubil na eksplozivnosti in delno hitrosti, vse gre nekam prepočasi, sploh ob zaključku akcije. Sem pa zato včeraj rastural na nogometu, kjer se mi poznajo neprecenljive izkušnje iz Italije. Totti bi lahko bilo moje drugo ime.

Danes imamo še eno fešto. Tokrat z gimnazijskim razredom. Čemo videt kaj bo, priprave pa so že v polnem teku. Lani je blo super, preveč super, kar me ne navdaja z optimizmom za danes.

Tak...te zaj jaz grem, tak da se te čujemo drugič, čuj.

Lp, Gomi


Eaglesssssssssssssssssssssssssssssss

Ni komentarjev: