05 december, 2011

December, kot še nikoli

Začel se je Veseli december 2011. Vsako leto sem mu namenil kakšno besedo. Če ne zaradi drugega, pa zaradi tega ujemalnega prilastka na levi strani in tudi letos (očitno) bo tako. Ampak zakaj Veseli? Ta mesec smo bolj veseli kot druge mesece? In če ja, zakaj? Kaj nas naredi bolj vesele?
Božično kosilo/večerja? Verjetno najbolj družinsko-povezovalna gostija. In največkrat zelo okusna. Torej ja. Lučke v mestu? Ja, lepo jih je videti. Kuhano vino? Ja, paše ga piti, še posebej ob hujšem mrazu. Izvirna darila? Super jih je prejemati, še lepše jih je podariti, če jih imaš komu, če jih imaš za kaj in če je prejemnik ob tem vesel. Izdelava jelke in čakanja na silvestrsko polnoč? Izredno zanimiva in vsako leto posebna, do drugega leta nepozabna dogodka. Ampak vseeno...
Zakaj se ne reče veseli julij? Jaz sem ponavadi julija najboljše volje. In verjetno nisem edini. Od vedno. V osnovni šoli je bilo zelo lepo konec junija (konec šole in rokometne sezone), pa dokaj žalostno v začetku septembra (konec počitnic). Na fakulteti je (bilo) pravzaprav vsak mesec super, ampak julija, ko si je glava spočila od nje, je bilo še boljše....
Ni pomembno. Nekdo si je izmislil ta termin (naglas na e!) in to je obveljalo. Mogoče res ni bil v zmoti. Konec koncev decembra zaradi vsega omenjenega nikakor ne gre prezirati. Je poseben mesec, poln življenja, živžava, vrveža, radosti, topline (če je mraz se bolje oblečeš pa je), dobre, energijsko bogate hrane in pijače....še vedno pa ne vem, zakaj je toliko bolj vesel kot ostali meseci. Ko bi vsaj dobili vsi Božičnico?... Niti to ne! :)
Hočem reči, da se mi ne zdi na mestu, da vsem vsiljujemo besedno "Veseli" pred decembrom (čeprav to počnem tudi jaz!). Vesel je tisti mesec, ko se ti zgodi nekaj veselega, mar ne? Nekaj najlepšega v letu. Bemtiš...pa ni vsako leto isto! Včasih je januar, včasih februar...pa saj...v vsakem je nekaj + in nekaj -. Saj pravim, december sploh ni slab! Ampak, da je tako vesel kot nam tolmačijo v medijih?

Inaf.

Izola je letos res lepo okrašena. Mislim, da taka še ni bila, in če sem še nekaj dni nazaj govoril, da je še nisem videl v večernem sijaju, vam sedaj moram priznati, da sem izredno pozitivno presenečen. Slike zaenkrat še nisem uspel narediti, ker sem si okolico vedno ogledoval med vožnjo avtomobila. Ob priložnosti pride na blog tudi to.

Sicer je tudi to v Izoli precej postranska tema. V ospredju so volilni rezultati prvih predčasnih volitev, ki so verjetno presenetili večino. Tudi mene so (seveda sem volil), nisem si predstavljal, da lahko SDS te volitve izgubi. Ker po mojem jih je ta stranka izgubila, niso jig drugi premagali. Baje, da so nekateri njegovi volilci ostali doma, ker so bili prepričani, da bo JJ zmagal....Težko reči, ampak - a se tako dela??? Je pa res, da je moja blogovska anketa napovedala rahlo prednost ZJ nad JJ (6:5, zmagovalnih 8 glasovov SD pa lahko pripišem pretirano primorski populaciji obiskovalcev). Kako se bo ZJ znašel v vlogi premiera pa bo seveda še zelo zanimivo videti.

V Lekarni nič pretresljivega. Delam vsak dan, kot črnc. Kar decembra še nikoli nisem. Vedno sem se prepustil toku študentskega dogajanja okoli Prešernovega trga. A o tem, da letos temu ne bo tako, sem pisal že lani. Šala dej:) Delam kolikor pač moram in priznam, da mi ni hudega in me ne matrajo preveč. Predstavniki firm nam zadnje čase redno nosijo energetsko bogato hrano, zaradi česar dobivam(o) malico praktično zastonj, tako da vendarle prihajam domov s pozitivno denarno bilanco. Malo, a z voljo dano, bi lahko rekli! Če bi me TV kot otroke v vrtcu vprašala..."kaj ti je najljubše v lekarni?" bi mali Gomi odgovoril: "najboljše je, ko pride kakšna (meni ali pa medijsko) znana oseba, in si misliš "čuj ti, kaj ti te tu čuj?!", rečeš mu pa samo: "prosim?"."
Praksa bo trajala še en mesec, potem pa se najbrž selim v Ljubljano in bom na Obali bolj izjemoma. Odvisno od marsičesa.
.
.
.
Na koncu Veselega decembra pa razmišljanje o tem, komu vse bi (in kdo bo tebi) voščil veliko lepega v novem letu? Vsako leto spoznamo koga drugega, na nekoga drugega pa v primerjavi s prejšnjim letom pozabimo...So SMSi dodaten razlog za veselje, ali zgolj preganjanje dolgčasa in pomanjkanje časa in denarja za pisanje novoletnih čestitk? Jaz še ne vem, če jih bom letos pisal. Nekaj blogov bom še zagotovo.

Lp, Gomi

Ni komentarjev: