10 december, 2011

Prva stand-up komedija, praktično usposabljanje in poročilo o njem

December se počasi a zanesljivo bliža svojemu koncu.
Šala dej, čeprav če še enkrat preberete zgornji stavek, mi boste v večini dali prav.

Jah, 10 dni je mimo in čas je za prve ocene:

- Gospodu Jankoviću v tem tednu še ni uspelo sestaviti koalicije, niti v grobem, kaj šele definitivno. Očitno se tudi veliki Zoki strinja s prvim stavkom, saj ga bolj kot kadarkoli stiska čas. Ampak ajde, mi verjamemo vanj. Mar ne?

- včeraj sem bil na svoji prvi stand-up komediji v svojem življenju. V bistvu je morda za moje srce bolj pomembno kakšno drugo dejstvo, npr. to, da sem bil v izolskem kulturnem domu prvič po...fuufff, 10 letih? (;)) Tako nekako no, vsaj mislim, da vmes nisem bil nikoli. Mogoče enkrat? Morda se motim, ne vem. Ampak sem prav vesel, da sem bil sedaj, ker tega večera zlepa ne bom pozabil. Komiki so bili vrhunski. Še posebej me je navdušil Perica Jerkovič , ki je res odlično vodil večer pred polno dvorano kulturnega doma in nasmejal prav vse. Tudi njegovi kolegi so bili bolj ali manj odlični (seveda govorim o svojem okusu, nekatere šale, ki druge niso prepričale mene so in obratno), a vidi se, da ima Perica nekaj več. Zato si bom kakšen njegov nastop še enkrat z veseljem ogledal. Baje da imajo stand-up komiki vedno kaj novega na zalogi in noben nastop ni identično enak prejšnjemu, kar lahko vidimo v tipičnih gledaliških komedijah v Špas teatru in podobno. Super, res sem se nasmejal.

- bolj kot se bliža konec decembra, bolj se bliža tudi konec mojega praktičnega usposabljanja, takoimenovane in takozvane prakse. Moram priznati, da sem se v Izoli naučil veliko novega in da sem praktično vse znanje "koprskih lekarniških lekcij" še dodatno izpopolnil. Bo že držalo kar pravijo oča, in sicer, da ti vsako delovno mesto da nekaj novega ter da te sleherni človek na tem svetu lahko nekaj nauči. In od tega "nekaj", je zagotovo vsaj en manjši 'nekaj', ki ti nekoč v življenju pride prav. Treba je izkoristit priložnost in informacije si jaz še vedno najboljše zapomnim, če jih slišim. To je dobro in resnično. Auditivni tip torej. Samo še Audi mi fali:) Ker mi praktično nikoli nihče ne reče: "A ti moram na-p/r-isat, da boš razumel?!". In tudi tedaj, ko namiguje na to, mu odgovorim, da naj mi raje pove še enkrat in bolj razumljivo. Ni druge tukaj.

- danes sem spal do 11.30. Joooj kako je pasalo! Vam moram priznat. Auffff...človek se prav neverjetno boljše počuti, ko nadoknadi malce kroničnega pomanjkanja spanca. Pa jedel sem dosti danes, jedel...dolgo je že od tega, ko sem v nekaj urah nazadnje toliko pojedel. Ne toliko, kolikor je minilo od predzadnjega obiska kulturnega doma, pa vendarle.

- na praktičnem usposabljanju moramo napisati tudi poročilo o njem. Kaj naj te napišem, čuj?! Ampak ne, hvala Bogu približno vem, kaj moram napisati. Za tveganje in neželene učinke se bom posvetoval z bodočimi farmacevti, pa bo. Poročilo sem pričel pisati že danes (hudo je, ko nimaš kaj delat), v planu pa ga imam dokončati najkasneje do 20.12.. Vsaj v grobem, za finese bo čas tudi med božično-novoletnimi prazniki ali še kasneje. Te niso bile nikoli problem pri tovrstnih nalogah, bom že nekako. Tako kot bo Zoki sestavil koalicijo.

Eno Perico za obiskovalce bloga, da vidite kako in kaj zgleda :)



Lp, Gomi

Ni komentarjev: