23 marec, 2012

Marčevsko razmišljanje

En lep spomladanski pozdrav vsem.

Ravnokar sem se vrnil z morja. Ljubljančani bi svoje sokrajane razumeli, da so se iz Obale vrnili domov.  Jaz sem se sicer tudi vrnil domov, ampak ne iz Obale, temveč dobesedno z morja. Lovil sem ribe. Končni izplen ni bil nič kaj vzpodbuden za menzaške rutine med vikendom, na koncu pa smo enajst ulovljenih molov dali kar moji noni (redki bi v ljubljanskem mestnem jedru rekli oma) v zameno za regrat in motovilec.

Zadnjič sem kolegu Marku razlagal, da ni lahko biti absolvent z vsemi narejenimi izpiti. Po eni strani nimaš za delat nič, po drugi pa ti nikoli ni dolgčas in si od vsega dela kar malo utrujen. Tu si vse stvari kontrirajo, ampak res se počutim čudno.

Vsak dan vstajam okoli sedme ure in se še ves "nikakav" odpravim na postajo, kjer velikokrat kar miže čakam avtobus. Kako paše... Dnevi se daljšajo in nemalo ljudi, ima takrat na obrazu že sončna očala. Jaz sem svoja vseskozi imel na faksu v omarici, ne vem točno zakaj. Torej...vem zakaj sem jih imel tam, ker vem, kdaj sem jih tja nesel. Ne vem pa, zakaj sem jih takrat tja nesel in predvsem zakaj jih nisem kdaj prej vzel domov. Vedno sem se spomnil prepozno. In to moje pomanjkanje koncentracije sem v takih jutrajnih trenutkih preklinjal.
Ampak si ne zamerim. Ker vem, da po končanem delu na faksu urnih nog letim na kosilo. Ponavadi delam od 7.30 do 13.30 in šest ur trdega dela se že precej pozna. Na očala takrat pomislijo samo redki geniji, kar pa seveda nisem.

No in potem pridem domov in se utrujen kot cunja zleknem na kavč in gledam TV dokler ne grem spat. Tako nekako zgleda moj dan. Vmes pa včasih naredim še kaj "teoretičnega-torej na računalnik" za diplomo. Že tako zaostajam in si premalo pišem o tem kar delam, zaradi česa me je kar malce strah. Mesec dela (to naj bi bila tretjina) je za mano pa praktično nimam dosti pojma o tem, kaj in koliko sem točno naredil. In to seveda ni dobro. Še huje, slabo je!

Je pa OK vsaj to, da se je začela pomlad. Sonce sije še itak od zime (na obali ni padalo že skoraj en mesec..), tako da upajmo, da bo april naredil svoje in da bo trava zrasla tako kot mora. Prejšnji vikend sem sicer otvoril sezono košnje in 2 uri kosil okoli hiše. Ampak ni bilo to to. Manjkal je tisti vonj po sveže pokošeni travi, po pomladi, po....Pa sej pravim. Naslednjič bo najbrž boljše.In ko si bom pospravil sobo, bo še boljše.
Stari, kot da je bomba padla noter....


Lp, Gomi

Ni komentarjev: