31 marec, 2012

Slabo delam(o)...

31. marec je tukaj. Še dobro, da ima marec 31 dni in da lahko nadoknadim svoje pisanje proti mesečni kvoti.

Pomanjkanje časa in uživanje v brezstresnem obdobju sta temeljni stvari, ki me spremljata v letu 2012. Mimo ga je že četrtina in naj obnovim glavne točke tega leta:

Ljubljana:
- narejen zadnji izpit
- vsakodnevno zgodnje vstajanje, odhod na faks, delanje diplome, prihod domov, ležanje na kavču, spanje; vmes pa jedača in pijača (vsako jutro kava in brioš-za Slovence rogljiček)
Doma:
- druženje s punco in domačimi
- treniranje rokometa z izolskimi mladinci

Kljub res gromozanski (ampak res gromozanski, naj se to ne sliši igralsko) želji, da bi v tem času prebral eno celo knjigo, mi to ne uspe. Ker vmes prihajajo krajša dela kot so pomoč doma, rihtanje avta in barke, vožnja z obema, internet, igranje igrice na telefonu, pisanje diplome, gledanje filmov in športniih tekem (bravo Milan za tekmo proti Barceloni) po Tv....uglavnem Črna Dalija stoji tam pri petem poglavju in bojim se, da bom kmalu (oz. sem že) izgubil rdečo nit. 

No...naj se na hitro (ampak res na hitro) dotaknem že znanih in jasnih prepričanj o družini Vaskrsič, družinskem zakoniku, deklici iz Koroške...

Vaskrsić: Mimogrede, tudi sam sem bil na televiziji in sem odgovarjal na vprašanja novinarjev v zvezi s tem primerom.
Kar je iskal, to je dobil. Ampak kdo bi si mislil, da bo res to našel v taki obliki in vsebini? Niso lahje, Želim jim, da si čimprej opomorejo.

Družinski zakonik: Po pogovoru z marsikom sem bil ob pogledu na zakonik neodločen, zato se referenduma tokrat nisem udeležil. V vsakem primeru bi zanikal svoj pogled na zadevo. Glej ga zlomka, na koncu sem zanikal svoj pogled na volitve (referendum). Če jih že plačujemo, bi bilo prav, da se jih tudi udeležujemo. Čeprav je tudi sama udeležba na njih, subjektivno gledano, na nek način strošek. Centi gor, centi dol. Stvari ostajajo na svojem mestu in meni je prav tako.

Deklica iz Koroške: Trudim se gledati poročila vsak dan ampak....Kdo je sploh ukradel to deklico? Zakaj? A bo odgovarjal za to? In kdo jo želi braniti? Komu pripada po zakonu in kdo so sploh njeni starši? Kaj Matija Kunc je res psiholog al se samo dela? Kaj je z nono od te deklice, mislim, kaj ji ni jasno? Je sploh povezana s katerimkoli od staršev?
Jaz ne razumem praktično nič. Mogoče bi bilo dobro, če bi primer spremljal od začetka, ker mi ni nič jasno. Še manj kot babici od te deklice.V bistvu je to glavno, kar hočem povedat v tem blogu.

Primer Čista lopata:
Haha, dobre izjave po razsodbi. Smešne. Čeprav tudi sam nisem prepričan, da je ta razsodba dokončna. Nekako sem pričakoval, da se bodo izmazali in tudi danes, kljub vsemu, ... no...ja. Bomo videli po pritožbah vseh obsojenih.

Vlada: Karl Erjavec dobiva pluse, očitno Simčič ne bo preživel obstreljevanja iz vseh strani in ga kmalu ne bomo videli več v stranki.
Sicer pa...Janez Šušteršič je glavni. Obstaja sploh še kakšen drug minister v tej državi? Upajmo, da vsaj on dobro dela, če ne bomo (smo že) res v banani.

Lp, Gomi

Ni komentarjev: