19 julij, 2012

Javljanje iz Sardenije 1

Ojla.  Tokrat spet iz telefona. Sedim na klopci pred medicinsko fakulteto v Sassariju. Poldne je. Moram reči, da se pameten telefon-v mojem primeru nic vec in nic manj kot SGS2-izkazuje za enega mojih najboljsih nakupov v zadnjih letih. Če ne celo edinega:) Tu na Sardiniji oz. na Sardegni, kot drugemu največjemu italijanskemu otoku pravijo domačini, ima wifi dostop vsak tretji bar. In če te je sram stati spredaj in se delati francoza ob tipkanju na telefon, si greš noter naročit en kapučin in se na stolu počutis kot lord.
Za zdaj je tukaj vse ok, čeprav je očitno, da se v menzo malodane švercam preko plačila petih eurov in da v bistvu ne plačujem prenočišča. Bom pa ostalim okoli mene plačal kako rundo. Kaj se sploh dogaja? Punca je tukaj na enomesečni praksi in jaz sem prisel na devetdnevni obisk. Spim v študentskem domu. "Malo opušteno" bi rekli Hrvati. Baje, da  se take kot sem jaz lahko nekam tudi prijavi. 
Samo ta Italija... jao...sploh jug. Nobene organizacije. Vse opusteno. Tako npr. ne morem uporabljati sim kartice, ki sem jo pred leti kupil v Rimu, ker je nisem napolnil vec kot 11 mesecev. Za uporabljati PLACANO sim jo moras tudi kolikortoliko redno polnit. Pa ne morem verjet!! baje da je v slo isto, ampak kdo pa dandanea se polni kartice??
Kasko zavarovanje ob najemu avta ne velja za gume in stekla. Tudi ce doplacas za max. zavarovanje. Ne. pnmv! Res so gotovi.

Uglavnem. Negativne stvari italijanske brezbrižnosti ponovno doživljam v vsej njihovi luči.

Ima pa bliznja in daljna okolica nekaj izjemnega. Včeraj sem se kopal na zelo lepi plaži. ni bila ravno tista iz maldivov, ko sam lezis na ležalki in piješ koktejl, ampak nobena slovenska ji glede na morsko dno, čistoto morja...CELO SKAKALI SMO IZ 4-5m pečine nad morjem. Res lepo.
Da ne govorim o tem: busi so za zdaj presenetljivo točni. Na minuto. Upam, da soferji ohranijo to lastnost.
Vseeno sem se danes sprehodil malo po centru. Dokaj lepi in urejeni trgi z nekaj veličastnimi gradbenimi dosežki. V strogem centru so sicer ulice precej podobne piranskim, le na čistočo in mir Italijani radi pozabijo. Ampak glede na to, da smo na otoku, ne gre pričakovati preveč.

Za zdaj toliko...


3 komentarji:

Blaž pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Blaž pravi ...

Ves kaj me je pa vedno zanimalo? Koliko so avtobusi tocni?

Gomi pravi ...

zelo veliko :)