09 november, 2012

Nekatere predmete nosi Luna?

Ne morem si kaj....Kaj pa vi?
Včasih me res spravljajo ob živce in velikokrat ne vem, kaj mi je storiti. Zanje sem porabil že nekaj štipendij, prehodil mesta, utrpel težave psihične in fizične narave, se vedel neprimerno doma in v javnosti, deloval izgubljeno tam, kjer bi moral izpasti rutiner. Zaradi njih sem si lomil nohte na rokah in nogah. Zaradi njih sem moral zajahati kolo ali motor, prižgati avto in se odpraviti v daljnjo prodajalno, saj jih v bližnji ne premorejo.
Res mi ni jasno zakaj mi je tega treba. Zdi se mi, da sem jih še včeraj videl na sosednji mizi.
Takih predmetov je kar nekaj in za vsakega od njih kljub vsemu nimam dovolj zaloge.

Pogosto potrebujem in redko najdem:

- dežnik (funkcionalen, čeprav silom prilike je vseeno)
- trzalico (dovolj trdo in dovolj mehko, čeprav silom prilike je vseeno)
- kemični svinčnik (take barve, kot bi ga rad, čeprav silom prilike je vseeno)
- svinčnik (take debeline, kot bi ga rad, čeprav silom prilike je vseeno, tudi če je neošiljen ni panike)
- radirko (ravnokar si se zmotil pri pisanju z navadnim svinčnikom....in zdej kaj?!)
- škarje (bodisi za papir bodisi za nohte....silom prilike se lahko ene uporabijo za drugi namen)  
- lepilni trak (čeprav silom prilike lahko uporabim tudi bandažnega ali navadnega medicinskega, toda kaj ko tudi teh ni na spregled)
- očala (Kako naj jih najdem, če brez njih ne vidim?!) 
- prazne CD-je (silom prilike tudi nezaključene polne)
- papir, kamor bi si lahko zapisal pomemben podatek, saj imam telefon kot sredstvo zapiskov ravno ob ušesu (silom prilike kakršnokoli površino, za katero vem, da ni pomembno ali kaj piše na njej)
- ključe (vseh vrst, še posebej če se že stotič prekolneš, ker nimaš gor obeska, ki bi bil večji od telefonskega aparata)
- daljinski TV upravljalnik (uzela ga magla, dobro da so gumbi na samem TV sprejemniku, silom prilike je vseeno!)
- vžigalnik (Alo, roštilj treba prižgat....Ne kadiš? Silom prilike bi lahko...kaj maš?... električni štedilnik?!  Gotovi smo!)
- potrdilo o vpisu (Vsako leto jih naročim/dobim 10. 3 jih porabim, 7 jih najbrž pojejo tigrasti komarji)
- USB ključek (Kaj spet moram pošiljat na mail?! Silom prilike bi lahko, ampak a je tam internet?!)

Seveda so tukaj še mnogi drugi predmeti, ki tu in tam zginejo (čingumi, kovanci za kavni avtomat ali parking, robčki...), jaz sem pa res želel poudariti, kateri so tisti, ki redno in nepojasnjeno izginjajo iz mojega vidnega polja, čutnega obzorja in dosegljivih površin.
Da jim j...!!!


Gomi

Ni komentarjev: