16 januar, 2013

Glasbeni mački

Najbrž ste tisti, ki spremljate moj blog, že dobili idejo o tem, kakšna muzika mi je blizu. Nikoli se nisem znal dobro izraziti, kakšno zvrst imam najraje. Vse vrste rocka sem nekako poskušal združiti pod besedo "melodično", ampak to seveda ni nobena definicija, glede na to, da je Mozart izredno melodičen, je pa zame daleč od najljubšega glasbenika. Boljši in od danes priljubljen izraz je "glasbeni mački". To se najbolj vidi na koncertih, ko improvizacija izpade tako rutinirana, da je prav lepo gledat in poslušat. Nastopi v nulo. Ko hočejo igrat kot original, igrajo kot original:) Ko hočejo zavit okoli, zavijejo okoli...Vse s smislom.
V glavnem: Ko glasbeni mački igrajo melodično in mi zraven vsaj malo "dogaja", takrat jaz uživam. Pa čeprav ni zares v živo in se zavedam, da nikoli več ne bo, kot je nekoč bilo.
Nekaj primerov:

Eagles - Hotel California


Journey - Seperate ways + Ask the lonely


Toto - Africa


Deep purple - Strange kind of woman


Pink floyd - Take it back


Dire straits - Money for nothing


Lp, Gomi

4 komentarji:

kat pravi ...

Kaj pa kaj novejšega? čisto nič ti ni všeč? pa Mozart tudi ni tako slab:)

Gomi pravi ...

mozart...mja... ne najdem live koncerta od njega;)

kat pravi ...

tja...to zna bit pa problem:)

Anonimni pravi ...

Ejla. Če vključiš še Led Zep., pa Boston, AC/DC, G&R in tebi manj znane Grand Funk Railroad...te pa je družba vkup.