14 junij, 2007

On and on and on and on...

Here I am
Končan je prvi rok izpitov....izkupiček 4/7 oziroma skupno 8/11 tako, da ne smem reči, da nisem zadovoljen. Poglejmo si na hitro urnik in zadeve, ki me čakajo konec junija:
26.6.2007. - Fizika ustno
Khja, verjeli ali ne, uspelo mi je pasti na eni najlažjih letošnjih preizkušenj. Podcenjujoč pristop se je tokrat vse prej kot obrestoval, kar pomeni, da se bom moral (moral, ne pa mogu) usesti za knjige Dr.Kladinka še enkrat in si zadevo malo bolje pogledati.
27.7.2007. - Matematika ustno
Dr.Dobovišek baje ni tako dobra duša kot Dr.Mikuž (že spet se kaže podcenjevanje do fizike) in se tega izpita kar malce bojim. Nikoli si nisem mislil, da bom imel probleme z matematiko a o Lagrangeu, Rolleju in njihovih prijateljih zelo nerad govorim.
29.7.2007. - Farmacevtska kemija pisno (t.i. FK, zloglasni...)
Naj bi bil najbolj obsežen izpit, toda kaj, ko je prav prijetno brati o zdravilnih učinkovinah tega in onega tipa. Ne bojim se (!!!), a če bo več kot 6 bom jasno zelo prijetno presenečen.

V torek sem se po štiridesetih dneh odpravil v izolsko športno dvorano v Kraški ulici (Kraška 1, da ne bo pomote), prekrasno gospo a še vedno lepotico, trdnjavo v kateri nikoli niso brezhibno (če sploh so) delale naprave za hlajenje ali gretje. Vseeno pa imamo rokometaši tam izjemne pogoje za delo, sploh ob pogledu na številne strokovnjake takega in onakega kova, ki si pridejo ogledati trening, kar hkrati pomeni na stotine kritičnih pogledov in pametnih izjav, včasih zvito zahrbtnih. Skratka ali zdolga, pridem tam in vidim par obrazov, ki sem jih bil zelo vesel. Oddelal sem 30 minut fitnessa in prav toliko poigravnja z žogo (znanje je sicer ostalo, vendar občutek že precej peša). Včeraj nas je čakala tekma s Trstom, kjer se je zgornji stavek v oklepaju le še dvojno potrdil. 20 minut, ponujenih s strani trenerja sem glede na okoliščine zadovoljivo odigral, čeprav sem bil zelo daleč od tistih zlatih iger. Sicer smo tekmo izgubili, a preizkusili nekaj različic (in ne inačic) v igri.
Danes sem zjutraj odšel na bolj rekreativen tek s tamalo, kar sicer še ne pomeni da sem dober fant, pa vendarle... jasno je, da bi raje poležaval na plaži, z možgančki na off in s chiwawo na straži...ali kakorkoli že...no sej možgančki so bili kolikor toliko na off, chiwawe pa od nikoder, kar pa me niti ne moti toliko (zakaj se potem sploh bunim??:) ).

Kaj me čaka v prihodnje...mahh me prav zanima, kako bo šel naprej ta junij. Nekako bo že šel, saj se časa ne da ustaviti, razen če je Chuck Norris pozen, ampak to je že druga zgodba. Jutri še kolikor toliko v znamenju počitka + trening, potem pa na polno...
Aja Eurofest se bliža in jaz bom valda igral za Izolo in to bo spet žurka!!!!
Ahh, torej tutto sommato ni take panike!!!
Gremo dalje, Journey! Don't stop believing!




Lep pozdrav.

4 komentarji:

medak pravi ...

ampak saj si doktor, p***** dim zate :D

Anonimni pravi ...

ti kr treniraj ja, boš vsaj dubu kaj kondicije ne pa da te moram vedno čakat da prisopihaš za mano na cilj... ;p

Kors pravi ...

čudnu. jst ga zmeri gledam v hrbet. HAHAHA

Anonimni pravi ...

to zato ki ti si njegov prijatu, js pa neusmiljeno dekle ;p