20 junij, 2007

Vija

Kaj se dogaja v zadnjih dneh?
Nič pametnega, ena tuga, da se ne spomnim, kdaj je bla večja. Komaj čakam da grem zdaj spet na svojo drogo žogo, potem pa spat, druge izbire niti nimam.
Danes me je klical nono -- ki je mel med drugim včeraj rojstni dan (no neki pametnega pa je le blo...kalamari, orada, gamberetti, sipa v solati, obvezna blitva s krompirjem in za konec še ledena torta....ni mi blo hudega) - tako da vse Najboljše Niko tudi preko bloga - -- in me poprosil če bi lahko prišel jutri do njega ker ima probleme z računalnikom. No, očitno bom lahko celo koristen.

Danes sem se med FKjem tudi zafrkaval s svojo kamero in še posebej s svojim glasom, zato je tu eden prvih in verjetno zadnjih mojih "javnih pevskih nastopov". Pesem je posvečena farmacevtskemu kolegu Dovniku, to pa zato ker me navdušuje, da je Prlek tako zagret za primorsko glasbo. Ne smem pa pozabit, da smo to pesem peli rokometaši na vseh naših euro/slo-tripih.




Upam, da nisem zmaličil podobe Faraonov - Primorskih oz. bolje rečeno Izolskih faraonov. Izola je zakon, to je tako ali tako jasno. Kritike niso potrebne, ker se zavedam, da so zaslužene in zato ker kar sem odpel sem dal gor (nobenih popravkov z raznimi audio programčki, ki jih uporabljajo Nina Osenar, Rebeka Dremelj ipd.). Tudi pohval ni treba dajati, tako ali tako vem, da niso zaslužene. Gre le za izkaz spoštovanja (pa čeprav sem slabši kot Jacko, kar sploh še ni žaljivka :) ).

lp

2 komentarja:

Petra pravi ...

Super Gomi! Ma si prav talentiran;)V pričakovanju še kakšne glasbene točke...

Anonimni pravi ...

kje najdes ti cas se za to pocet?? ne bom ne pohvalla ne kritizirala...
ti samo povem da sm se cep nasmejala ko sm to vidla oz. boljse receno cula (pa ni misljeno u slabem smislu)
pero' una tvoja izvedba na playback (od bon jovija)---->ni primerjave;)))