13 december, 2007

Računajte na nas

Danes sem vstal malce kasneje, saj sem bil že zdavnaj seznanjen, da bom šel tudi spat kasneje. Čaka me namreč Kravata party, nov farmacevtski žur (za tiste, ki ne vedo...to so najboljši žuri na sploh) v Tramontani. Slednja sicer slovi po Balkan žurih in pretepih:) a ne gre dvomiti, da se bo danes notri v prijateljskem vzdušju pelo Na golici ipd...žur generacij, od katerih je precej odvisno zdravje nas Slovenceljnov v prihodnosti :P. Verjamem na odlično počutje danes in dvomim v slednje za jutri:)).

Od 14.-15.30 sem danes imel vaje Farmacevtske kemije. Kot zanimivost naj povem, da nas ima na vajah nek mladenič s Kopra, ki je še kar faca in vidi se mu, da še ni povsem izven študentskega počutja. Prav prijetno je, ko se pogovarjava v našem narečju, besede kot so "ciao, basta, giro, ipd" namreč pridejo iz mojih ust le še izjemoma. Ljubljana je bolana, kar se jezika tiče.

No po vajah sem se odpravil na pozno kosilo v Gregorinota. Seveda z avtobusom-stalna praksa. Na Bavarskem dvoru sta na avtobus vstopila dva (Fant, ki je držal punco za roko), ki sta takoj pritegnila mojo pozornost: Šofer je naglo speljal in oba sta skoraj zletela po tleh. Večina prisotnih nas je pogledala in se hitro spet obrnila stran:"Novi žrtvi divje vožnje voznikov avtobusa pač". Izstopil sem pred Gregorinotom, omenjen par pa za mano...fant je punco še vedno držal in le počasi sta dajala skozi avtobusne stopnice. "Verjetno noseča, se slabo počuti, jo boli noga?" sem pomislil. Pa saj, bosta že šla svojo pot. Odšel sem v restavracijo in naročil težko pričakovane čevapčiče (dnevni meniji so, kot je za to uro navada, zmanjkali). Zamislim se in pred menoj se nenadoma pojavijo tri osebe. Glej ga zlomka, tistima dvema se je pridužil še nek fant in skupaj so prišli obedovat prav v Gregorinota. Ko so bili en meter od mene pa sem se končno zavedel koliko je ura. Punca je bila popolnoma slepa, (njen) fant je tako grdo škilil, da sta se zenici še komaj videli, drugemu fantu pa sta očesi čudno utripali. No, naključje je bilo že tolikšno, da bi bil presenečen, če ne bi želeli prisesti k meni. Fant, ki je še nekaj videl me je za to tudi vprašal in seveda sem privolil. Ko jim je natakar (Sven) prinesel menije, so se mi zelo zasmilili. Dečko je rekel, da to jim nič "ne nuca". Kelnarja so prosili, če jim lahko pove kaj lahko dobijo za jest, pa slednji ni razumel dobro in rekel, da jim noter (v menijih) vse piše. Opazovanje dogodkov zame ni bilo nič kaj prijetno. Pa sem se ponudil če jim preberem....in tako smo šli skozi pizze, testenine, solate in druge možne dnevne stalnice. Po tem sem se počutil zelo OK, kot že nekajkrat ob pomaganju rako ali drugače nesposobnim ljudem. Med kosilom sem videl (na mizi za 4 ljudi, kjer sem bil sam s tremi zelo/popolnoma slabovidnimi mi drugega niti ni preostalo), da je njihovo življenje res težko. Zadeti solato z vilico je težko že za vse nas, pa naj vidimo še kako dobro. Prava spretnost je z ostrim delom vilice zabosti v hrbet solate, pa vednarle so jo vsi trije uspešno pospravili, kot tudi pomfri, meso in pašto... če bi se sam lotil tega z zaprtimi očmi bi verjetno kaj kmalu obupal. Že res da so naučeni in imajo glede tega nekaj izkušenj, ampak potrebno se je bilo naučiti. Spoštovanja vredno.

Takim ljudem je vredno pomagati, ker lahko se še kako trudijo...nikoli ne bodo videli bolje (morda z stotisoč evri in operacijo). Spoštujem jih in sprejemam. Za razliko od teh pa ne pomagam ljudem, ki na kolenih prosijačijo po ulicah. No, če sem pošten: Denarja za vino jim ne dam, sendvič sem nekemu brezdomcu že kupil. Take sicer tudi sprejemam, jih pa ne spoštujem. Čeprav morda nimajo možnosti, še vedno trdim: Naj se gredo šolat ali delat. Karkoli, kakorkoli.

No naj bo dovolj za danes. Opravil sem dobro delo, zato lahko grem kasneje mirne duše na žurko. Če je kaj pravice na tem svetu, pa bi mislim da lahko na dan prišli tudi rezultati našega in s tem mojega prvega letošnjega kolokvija. Zabava bi bila ob dobrih novicah toliko slajša, ob slabih pa toliko bolj potrebna v vsakem primeru pa sem vesel, da bom doživel in VIDEL dogodek...

Elvis Presley - Little sister


Za deklico, že ve da je zanjo:)*


LP
Gomi

Ni komentarjev: