02 december, 2007

Vikend za žur

Minuli vikend je bil res za žur. Kot sem v blogu že omenil, sem petkov večer delno preživel v dvorani, delno pa na Gažonu ob praznovanju rojstnega dneva. Praznovanja se bom dotaknil nek drugi dan, ker danes enostavno nimam časa zanj.
Rokomet
Tekma je bila super noro dobra, premagali smo Mariborčane in tako marsikoga prijetno presenetili. Tekmo je spremljalo tudi nekaj gledalcev (malo, a nekaj le), ki so pod taktirko Maxija na bobnih odločilno pripomogli k zmagi.
Zaradi rojstnega dne žal nisem mogel zmage proslaviti s svojimi soigralci, sem pa to v dobršnji meri nadoknadil naslednji dan ob PRAZNOVANJU 50 LETNICE IGRANJA ROKOMETA V IZOLI. Bilo je super, fešta kot Bog zapove. Sami znani obrazi, vsi z namenom druženja in z voljo do izboljšav razmer v izolskem rokometu, ki sicer niso tako slabe kot nekateri pravijo, a še vedno stežka shajamo brez prostovoljnih sredstev. Praktično vsi zbrani, so nekoč ali pred kratkim nekaj prispevali k boljšemu rokometnemu klubu v Izoli in videti je bilo od mladoletnih do t.i.penzionerjev, ki pa so, to je treba priznati še kar fit...mislim, da ne pretiravam veliko, če dogodek označim za gala večerjo in ples ob glasbi izolskih Faraonov (kot se spodobi), ki so že v starih časih igrali rokometašem in rokometašicam ob raznih proslavah. Sam sicer nisem plesal, a sem pel, užival ob dobri hrani in vinu ter ob pogledu na vesele domačine in druge goste.

Vse skupaj sem združil (razdelil) v dva filmčka, prvi je tu, drugi pa bo kmalu na blogu. Danes nekaj malega iz "Dopopartita" in slike, drugi pa Video mix, v katerih bo marsikdo lahko videl, kako smo se imeli. Kot že rečeno, tu je prvi:

aaaaaarr mi je zaštekal moviemaker, ko sem hotel shranit filmček in sem zgubil voljo delat vse še enkrat zdaj, tako da bom jutri....ura je 23:20, punca je rekla, da me hoče videt, ampak jaz grem v tem trenutku raje vidim posteljo.

Lahko noč.
Gomi9

Ni komentarjev: