12 januar, 2008

Rokomet - moja igra. Še vedno.

Težki dnevi so za mano, še težji prihajajo... eno samo učenje.
Včeraj sem že drugič letos pisal kolokvij iz Fizikalne Kemije in tokrat imam za razliko od prejšnjič slab občutek. Morda bom ravno zaradi tega naredil, kdo ve. Čudno je vse skupaj. Učiš se iz gradiva, ki ga imaš na voljo, nazadnje (oz. v tem primeru v drugo:( ) pa te asistent preseneti z bombo od naloge, ki se ti sanja ne od kje bi jo lahko znal. In nov rok splava po vodi. Bomo vidli kako bo. Od zdaj naprej imam t.i. predrezultatni molk.
Po kolokviju sem šibal domov, kjer so me soigralci vneto pričakovali za "sodelovanje" na prijateljski tekmi s Kranjem. Bili smo zelo okrnjeni, ker so skoraj vsi mladinci odšli na gostovanje v Železnike in tudi zmagali - vsaka čast dečki. (Sam nisem šel zaradi že omenjene šolske obveznosti). Da je bila mera okrnjenosti polna je poskrbel naš najboljši strelec Čoso, ki si je na ogrevanju zvil gleženj. Mislil sem, da je to mogoče le pri mojemu nekdanjemu soigralcu (op.a. Ivančič), a se je tokrat zgodilu njegovemu "analogu", ki je posledično končal v bolnici. Tako so moje minute napočile že v drugi polovici 1.polčasa pri izenačenem izidu. Z nekaj rutiniranimi potezami sem Gorenjcem hitro pokazal, da se z menjavami ne da kar tako češenj zobati. Do polčasa sem zabeležil 2 gol-asistenci in realiziral sicer ne najmočnejši a dovolj natančen šut iz 10m. Da so bile te minute prej izjema kot pravilo se je pokazalo v nadaljevaju. Totalna , lahko bi rekli kar študenstska izčrpanost takoj po ponovnem vstopu v igro v drugem polčasu. Roke so se mi tresle kot le malokdaj v dvanajstih letih igranja, noge pa sploh niso več nič razumele. Frekvenca dihanja je že zdavnaj presegla optimum, sladkor v mišicah je zamenjala kislina in po petih grdo podanih žogah (specialiteta je takrat postala šibkost) in zgrešenem zicerju sem letel na klop kot brezglavi ptiček. Pa vendarle...vesel, da sem spet prijel žogo, ker sedaj je ponovno ne bom videl en teden.

Naslednji teden me čaka zame osebno zelo pomembna mladinska tekma proti SVIŠu (Stična, Višnja Gora, Ivančna Gorica, Šentvid ob Stični). "Gor" smo igrali izenačeno, a s precejšnjo pomočjo sodnikov. Če ob tem potegnem črto, se lahko ob podobnem v Izoli lahko nadejamo zmage. Že se vidim, kako bo moja intenzivnost padala pibližno tako: \. Hihihi:)

Bit če bolje ko doštudiram;)

Več dobre glasbe na blogu...
...Led Zeppelin - Good times bad times



Lp
Gomi

Kmalu na blogu: Doživetja konec decembra in začetek januarja!

Ni komentarjev: