23 april, 2008

Brucovanje Pri Jovotu, 22.4.2008

Zgodilo se je ne vem katero farmacevtsko brucovanje, zame drugo in prvo, na katerem nisem sodeloval kot bruc. Tokrat Pri Jovotu. Bilo je prijetno, dobra družba, celo nekaj hrane smo si lahko izborili, dober srečolov, na katerega sem sam na koncu pozabil (odlašanje je prineslo konec brez nakupa srečke)....manjkala je samo...dobra glasba. No ja, nekaj je je res bilo a sigurno ne toliko kot se je na takem dogodku pričakuje. Že dolgo je znano kakšna muzika nardi najboljšo žurko in ne morem razumeti, zakaj se je t.i. "Deejayi" ne poslužujejo.

No, naj svojo kritiko predstavim malo širše.
1. Začelo se je z brucomorom. Med opravljanjem raznih nalog ni bilo pravega vzdušja. Že res da sem prišel s skoraj 3-urno zamudo a vseeno sem ujel še precej "tekmovalnega dela" in glede na uro bi morala večina že biti v središču akcije. A v ozadju dokaj tiho, nobene muzike, le nekaj ljudi na čelu z voditeljicama je tu in tam vzklikalo imena posameznikov, ki me niti niso preveč zanimala in sem se raje umaknil nekam v ozadje, tam kjer je bilo mirnejšemu dogajanju tudi namenjeno. Dobro, glasbo zadaj je vrtel študent, videlo se je da se je trudil ampak...če se nekaj naredi, naj se naredi kot treba.

2. Glasbeni gost
Po oglasih za brucovanje smo zasledili: Manjkalo ne bo odlične glasbe s skritim glasbenim gostom. Sam sem si to predtavljal tudi kot: Manjkalo ne bo skrite glasbe z odličnim glasbenim gostom. Pa saj je vseeno.
Odlični glasbeni gost, naredi odlično glasbo, ki jo potem tudi predstavi publiki, pa naj bo skrit al odkrit;) In na moje veliko negativno presenečenje je glasbeni gost bil nihče drug kot Tanja Žagar...do zdaj nisem slišal veliko o njej, razen tega da naj bi bila zelo ok za pogledat. No, v živo niti ni tako seksi, kot se o njej pravi. Ampak to ni pomebno, poglejmo kaj zna v glasbi. Najprej polom, začela je s tremi svojimi komadi (najhuje je bilo, ko je zapela "Naj pada zdaj dež nama v slovo", ki ga je najavila z:"Ajde sedaj pa malo nostalgije". Ves zadovoljen sem pričakoval Bjelo dugme;) ), ki mogoče med košnjo trave, v avtomobilu med čakanjem na zeleno luč ali na radijskem sprejemniku med peko krompirjevih svaljkov niti ne zvenijo tako slabo. Ne vem.
Ampak na brucovanju???? Pa deeeeejte no, lepo vas prosim. No, kasneje se je izkazala z lepim in dokaj dolgim valčkom hrvaških žurerskih pesmi, tako da smo se tudi mi bogi, ki njenih hitov ne poznamo, malce vživeli. Nadaljevala je še z dvema svojima masterpiecoma, ki jih spet nisem mogel uvrstiti v noben predel svojega "đuboksa".

3. In ko je končno skipala iz odra (brez zamere Tanja, a v Sloveniji je huda konkurenca:) ), ko sem končno pričakoval rastur, ko sem končno vstal iz svojega stolčka iz katerega sem spet opazoval take in drugačne ljudi... No takrat..ja no...lahko bi rekli muzika za vse okuse. Deejay se je spet trudil, a nikakor ni mogel doseči tistega vrhunca, tistega, ko ljudje znorijo in zapojejo svi zajednom.

Drugače pa je bila ta žurka ena izmed mnogih. Veselilo me je to, da smo se standardni iz naše generacije ponovno zbrali v precejšnjem številu, da smo držali skupaj, ko so nas napadali starejši kolegi, veselile so me nizke cene, kar je pri Jovotu sicer baje standardno...

Ocena: 7,38

(če bi bil Plestenjak bi bilo zagotovo za eno oceno višje)




LP
Gomi

6 komentarjev:

David pravi ...

Khm!
Tanja je bla pa že kul.. Kar se mene tiče najboljši del večera.. Ker ostalo.. :S

Gomi pravi ...

Ostalega se ne spomniš?:))

hja david....upam da te je naučilo...če na tistem ledu enkrat ne uspe, drugič nima smisla niti probat...
ali drugače
kako že gre uno...samo osel pade dvakrat na istem ledu
al neki takega:)))

David pravi ...

Jah.. :)
V resnici je.. Še osel gre samo enkrat na led..
Dodali bi pa še lahko: Poslušaj pametnejše.. (da, prav si imel :P)

Gomi pravi ...

No, ja...res je, ta pregovor sem mislil, pa se nikakor nisem mogel spomnit v tisti minuti kako gre...:)
Sicer pa, vem da sem imel prav, v takih vodah se redko utopim. ;)
al bit če bolje, ne skrbi... niso vsi ledovi spolzki... in prej ali slej boš ostal na nogah na taki način, da se ti bomo vsi čudli.

Anonimni pravi ...

Hajš I'm with you ;)

Anonimni pravi ...

hudo dobra recenzija torkovega brucovanja... tanja pa tako kot praviš, polom ;)