07 april, 2008

When I look at the World....

OOOOOOOOOOOOOooooooooooooooooooooooo!!!!
Kje ste niste!?

Pišem spet na blog, ker je danes res dan doživetij.
Jaooooo....pa sej ne moreš verjet.

No uglavnem... začelo se je s tem, ko sem pripravljal torbo za na faks. Jasno, notri sem dal tudi stvari za mojega kolega Iztoka Dovnika (***** **** ******* ****** **********). Sliši se enostavno. Tudi v četrtek se je slišalo enostavno.
Gomi, Dovnik: "Daj, v ponedeljek si izmenjava te pa te zadeve in je to to"
Gomi, Dovnik: "Ok!"

Jasno - pridem na faks, njega nikjer. "Bo že prišel" sem si mislil. Ni bilo niti njegovega cimra, tako da sem sklepal, da sta en dan prej šla malo na ženske in da bosta zato malo dlje zalegnila. No, cimer je nazadnje prišel in meni so se zasvetile oči...a kmalu sem spet videl temo. "Dovnika ne bo, uči se.",je rekel Sašo!
Sej ne moreš verjet!... toliko o zanesljivosti kolegov. Pa saj je res bogi...naj se uči, "je*** Gomija. Bo mi že prinesel domov".
Spremljam predavanja, da bom slišal kej zanimivega in...
No, med predavanji smo slišali naslednje cvetke naših velecenjenih profesorjev:
Gašp.: Zeta potencial je naprava....
Gašp: TvorIlo (naglas na i)
Ver: Takšna...(sekunda tišine)...takšne,...(sekunda tišine)... takšni sladkorji...
ipd..
Bilo jih je še pa še....preučevanja kolikor hočeš. :)
Ma ne, sej drugače smo pridno sledili.

Sledile so vaje od organske kemije... totalen polom. Namesto Bogdana, Franci...resda je imel haljo, ampak bila je cela odpeta. Spominjal me je na Schwarzenegerja, le da je Franci imel manj las in nobene bombe skrite. Ok... pa naj bo. "Bogdan je odsoten". Nisem vedel ali bi bil žalosten ali vesel. "Ma ni panike, sej bo ok, tip zgleda član."
In začne govoriti...
vsi v smeh! :)))) fuuul v smeh.
Jaz sem se komaj zadrževal, solze iz oči, pot izpod pazduhe, nasmeh do ušes, pogled nekam vstran. Vem, da me je videl. Vedel sem, da me gleda! Vsi so me videli, celo prosili so me, da naj neham. Nisem mogel. Za sabo sem potegnil še 3-4 kolege/kolegice. V učilnici (cca 30 m2) se je slišal samo še smeh. Še posebej, ko nas je opozarjal na osnovnošolske zadeve. Kaj je anilin, spomnil nas je da je formula kalijevega cianida KCN in kaj pomeni topilni sistem. Aja, da ne pozabim: Ko nukleofil napade molekulo se v ozadju zasliši "hop!" Pri vsem skupaj je uporbaljal zelo zafkrnjeno glasen ton, češ da je to zelo pomembno. V bistvu se mi je zdelo, da odkrivamo toplo vodo.
Jasno, sledila je kazen. Moral sem pred tablo, kjer sem se sicer kar izkazal, navdušen je bil, ko sem mu povedal (po vzrocu) dve osnovnošolski.
Sledil je praktični del. Tu sem pa čisto zafušal!
Segreval sem narobe pripravljeno spojino (noter sem pozabil dodat glavni reagent), ga.Zdenka je posledično pi***la name, kot da sem kanta za nabijanje. Na koncu sem bil kriv tudi za vse, kar ji ni bilo pogodu. Ampak ker res nisem kzn sem tudi sam malo dvignil glas, češ da res nisem za vse kriv (bogiiiii), po čemur ni več kričala name.
Malo bolje sem se počutil.

Ok, grem iz vaj, ko na mujotu vidim 3 neodgovorjene klice od Dovnika...Jasno, še vedno nosim njegove zadeve v torbi in pri tem nabijam kondicijo. "Oooooo se je spomnil", si rečem. Še dobro, da mu je Sašo poslal moje sporočilo. Kličem nazaj. Nekaj se je hotel pogajati češ da to, ono...Rezultat: Papirje imam doma, naj si jih pride iskat. To je tudi bilo v omenjenem sporočilu.
Grem na avtobus...(star avtobus, nikjer tipke za izstop). Noro:) Govorim s punco po telefonu....in valda nisem "pravočasno" vstal iz sedeža. Šefe pa ni ustavil na postaji! Pa kje si to videl? Pa kaj naj pritisnem, njemu na rit al kaj?!
Pra**c!!!! ****** ***** *** **** *************!
Ok. Naslednja postaja dol. 10 minut hoje do mojega bloka, pred katerim sem v kontejner vrgel prazno plastenko Costelle (mimogrede, to je tista voda, ki jo zdej vsi ful reklamirajo, ampak vam rečem...obična), ki sem jo nosil že vse od
avtobusne postaje. Nikjer nobenega koša za smeti!!!! Ljubljana je bolana.

No zdaj pa grem še slovnično pregledat ta blog (je kar je, bilo je že huje), objaviti zadevo in naročiti eno Katro. Upam, da me ne bodo še oni hecali, ker si po tem dnevu tega res ne zaslužim!

Lp


Aja še neki?!
A morda kdo ve, kateri igralec je Johney Deep? Sprašuje moj kolega Perše Dejan, sicer priznan rokometni sodnik. V bistvu pa zanima tudi mene, saj je to ime bilo danes na Farmakopejah (listki o dogajanju na faksu). Hvala za odgovor.

Ni komentarjev: