01 februar, 2010

1.februar

1.februar
Ta datum mi zveni ful praznično. Ne vem točno zakaj, a če malo pomislim verjetno zato, ker je 1. in 1. se vedno nekaj posebnega dogaja (januar, "april", maj, september oz. oktober, čeprav slednja nista nič kaj praznična). Pa ker je februar. Februar je poseben mesec. Naša kultura in France Prešeren bosta 8.februarja spet praznovala obletnico svoje smrti. Tega praznika v povezavi s smrtjo nisem nikdar razumel in glede na to, koliko sem star, je vprašanje, če sploh kdaj bom. Poleg omenjenega je poseben tudi zaradi tega, ker ima največkrat 28 dni (tudi letos ni prestopno) in ker imam v februarju tudi jaz rojstni dan.

Kaj naj še povem? Danes je zanimiv dan. Trenutno se počutim rahlo nenavadno. Zbudil sem se že ob sedmih zjutraj in zdaj pijem iz velike skodelice kave. Kdaj sem nazadnje vstal tako zgodaj brez da sem bil primoran se mi sanja ne. No saj danes sem bil tudi na nek način primoran, vsekakor ob tovrstnih dogodkih nisem vesel. Toda zdaj sem prav dobre volje. Čeprav se ob toplem sončku, ki sije zunaj, moram učit. Pred sabo imam še cel dan in nikakor nisem živčen zaradi pomanjkanja časa. Včasih se mi ob pisanju bloga to zgodi. Sprašujem se, če je pametno, da zabijam čas na blogu. pa ne zaradi tega, ker si blog tega ne zasluži, temveč zaradi tega, ker bi bilo bolj pametno, če bi počel kaj drugega. A zapis je zapis, izdelek, ki ostane in ki ga lahko prebereš kadarkoli se ti zazdi to potrebno. To je bili očitno v januarju. Priznam, blogi prejšnjega meseca so kar so, brez pretirane literarno-umetniške vrednosti, čeprav vsebinsko povejo bistvo. A saj pravim, nisem našel časa in motiva, da bi se bolj posvetil svojemu "enkrat na 3 dni" udejstvovanju.
V februarju bom poizkušal biti bolj zanimiv. Februar je vendarle poseben mesec!

Lep dan vam želim.


LP, Gomi

Ni komentarjev: