27 februar, 2010

Kaj je dogajalo?

No, na faksu se je tresla gora, rodila se je miš. Vsaj za zdaj. Pisal sem 5 stvari, za 3 že vem rezultate, nad katerimi ne morem biti preveč navdušen. Že res da sem vse naredil, a kakšne boljše ocene moj indeks že dolgo ni videl. In vprašanje, kdaj jo bo, saj se tudi od rezultatov, ki jih še čakam (dva) ne nadejam presenečenj v smislu (čuj gomija, zdaj je pa dobro pisal!). A kolokvij, za katerega sem napovedal padec sem naredil s 6 in že to je bilo svojevrstno presenečenje. Ujel sem resda za las in sicer sardelo. A morda mi uspe ujeti še kakšnega brancinčka, pa čeprav so trnki prazni. Ahh, kakšne lepe metafore omogoča primorski lokal patriotizem. Kaj vedo celinci o tem? Večina bolj malo, vsaj jaz tako mislim.

Sicer pa smo s kolegi praznovali tudi rojstni dan. Dogajalo se je 18.2. v študentskem domu Litostroj. Miha, Nika in Rok, prvi 23, druga dva 22. Žurka je uspela na polno, organizatorji pa pričakujemo tudi, da bomo na kaj podobnega kdaj vabljeni. Na blogu pa bi se poleg gostom še posebej zahvalil sponzorjem in simpatizerjem. To so tokrat bili: McDonald's, Sara in Katja, Gostilna Repovž, Nika, Miha in Rok, ter še čistilcem Marku, Katji, Nadji, Aljažu in Gregi. Zahvalil bi se tudi posebni gostji Tini, ki je kljub mnogim dvomom na koncu vendarle zbrala pogum in prišla na žurko meseca. Domov sem prišel ob 11 zjutraj, kar se je dogajalo do 6.00 zjutraj boste videli kmalu na kakšni sliki, od 6-11 pa naj raje ostane med akterji.

Med izpitnim obdobjem sem veliko dni preživel v rodni Izoli in moram reči - doma je res najlepše. Udeležil sem see tudi 8 treningov v dveh tednih, na tekmah pa mi trener ni ponudil priložnosti. Ne vem zakaj so ga tisti goli iz treninga toliko motili, a to ni pomembno. ;) Treningi so mi pomagali, da sem vrgel dol eno kilco, a sem kasneje nadoknadil dve, tako da sem do danes spet v profitu.
Izolsko diskoteko The club sem obiskal dvakrat, med drugim za pusta, ko sem bil našemljen v nekega izbrisanega. Slike so nedoselgjive, saj nimate kaj videt.

Kaj je še dogajalo? Khm.... Ja no, Valentinovo... z Majo si nisva vzela celega dneva zase, kot bi se spodoblo. Zato pa sva spremljala v Ljubljani uspehe naše Petre Majdič in Tine Maze, ki sta bili res izjemni. Vsaka čast!
Še en vikend bo kar pestro: danes greva na koncert Plavega orkestarja v Halo Tivoli. Prvi je bil prava žurka (po komentarjih sodeč) in upam, da bo jutri še boljše! Vstopnici za koncert sem sicer dobil za darilo od kolegov in kolegic iz faksa. Hvala še enkrat!

Še en omembe vreden dogodek je operacija križnih vezi mojega brata. Bogi. Ampak tudi jaz. Zanima me, kako bo šlo to skozi v Ljubljani, koliko bom moral delati zanj ipd.. Pa saj ni panike, se bom že potrudil. Nenazadnje se tudi on zelo redko zame. ;)

Aja: Milan je izgubil proti Manchesterju s 2:3 v prvem kolu četrtfinala nogometne lige prvakov. Nezasluženo. Inter pa je zmagal proti Chelseaju z 2:1. Prav tako nezasluženo. Sprašujem se, če sem sploh še objektiven v tem fuzbalu in če imam sploh kaj pojma, saj se moje mnenje nikoli ne sklada z rezultati. Khmmm... no, čas bo pokazal svoje, morda se zgodi čudež in napredujeta tako Chelsea kot Milan. Ko bi vsaaaaaaj.

To je to uglavnem. Zdaj sem fraj, za delat nimam nič, razen to, da počivam.
Jutri bom sigurno napisal še kaj zanimivega, do takrat pa se lepo imejte in se malce ogrejte. Zime še nismo pregnali!

Izbrisani Rokec

Ni komentarjev: