06 februar, 2010

24kur.com

24ur.com me je preko svoje strani ponovno povabila globlje, v njene gossip podstrani in tako sem pred minutami ugotovil, da obstaja stran moskisvet.com
Zveni sicer zelo "gejevsko", ampak dobro, vseeno sem malo pobrskal in našel odličen del Intervjuja našega letečega Robija Kranjca.
Robert je na dve ZAPOREDNI vprašanji odgovoril takole:

Kakšen tip voznika ste in kateri avto vam je všeč?
Ponavadi vozim po pravilih, če se le da. Všeč mi je avto znamke Porsche.

Vaš zadnji nakup nad 100 evrov.
Hmmm težko vprašanje, ker si že kar lep čas nisem nič konkretnega kupil. Ne vem, če je to ravno nakup, ampak pred kratkim sem na Slovaškem plačal 300 evrov kazni zaradi prekoračene hitrosti.


Vozi po pravilih...s Porschejem...? Aja, ne. Pred kratkim je plačal 300 eurov.

Eeeee moj Robi...in novinar seveda prav tako! Kdor kolikor toliko pozorno bere intervjuje, take stvari zagotovo opazi. S tem delate antireklamo njemu in sebi. Take bi si lahko komot prišparali. Če že on ne more skriti, da leti tudi po cesti, bi lahko vsaj vi.
Preberite, kaj objavljate, 24kur!

Za celoten intervju kliknite tukaj.

LP, Gomi

Ni komentarjev: