08 maj, 2010

Malce ste smešni, prijatelji

Na facebooku zadnje čase spoznavam vse več novih skupin, ki se jim lahko pridužiš v izkaz podpore slednjim. Torej se načeloma strinjaš/imaš rad tisto, o čemer skupina govori. Tudi sam sem najbrž član kakšne izmed po mojem mnenju neumnih skupin, ki so same sebi namen in se jim ljudje pridružujejo glih tako, ker je tam že njihov prijatelj, ali pa ker enostavno nimajo kaj drugega za počet.

Naj omenim nekaj primerkov, ki sem jih zasledil zgolj včeraj, omenjenim grupam pa bom sproti dodajal nove, meni bodisi smešne, bodisi neumne..

5 preteklega meseca:
1. PROTI POSOJILU 387 MILIJONOV EVROV , ki ga bo Slovenija namenila Grčiji.
2. Slovenec s plačo 800 evrov bo reševal Grka s plačo 1.200 evrov ??

Smo člani EU in tukaj nimamo nobene izbire. Gre za dogovor unije, da, kot ste pravilno ugotovili, POSODI Miljone evrov Grčiji, da državo rešijo iz globoke krize. Ostale države bodo dale še več na prebivalca (Nemčija, Italija), skupaj pa bodo vse prispevale Grčiji preko 11 miljard eurov. Denar bomo očitno dobili nazaj, in če jih bomo, ne vem kaj je tukaj narobe. Morda se tudi mi kdaj znajdemo v stanju, ko bomo z molotovkami kurili in razbijali po ulicah?

3. SKUPAJ! na demonstracije!
Kakšne demonstracije? Utopija je, da pričakujete da boste z demonstracijami kaj velikega dosegli. Večina študentov nima pojma, kaj novi zakon o malem delu sploh prinaša (dobrega in slabega za nas in za celotno družbo) in med temi sem najbrž tudi jaz. Zato pa ne filozofiram in se ne izpostavljam češ - malo delo, veliko sranje. Enega fanta, ki mi je želel to nalepiti na hrbet na Škisovi tržnici sem gladkomalo poslal v k****.
Sem pa mnenja: študenti naj doštudirajo v omejenem času (krajšem kot je to možno danes, privilegijev imamo toliko, da mi res ni jasno kaj se bunimo), sicer odvzet vse pravice in poslat delat, tam kamor jim je želja že od začetka študija. Vem, da nekateri res nimajo denarja in upam, da se lahko znajdejo tudi na kakšen drugačen način. 4 leta nekako potrpet, potem pa odplačevat pufe pri znancih recimo?

4. Bor Nekrep - Bo kdo odgovarjal?

Otrok je bil na smrt bolan in po vsej verjetnosti danes ne bi več živel - tako ali drugače. Dejte si mir.

5. jebeš Chuck Norrisa, Spongebob peče roštilj pod vodo.

Seveda, saj mu je Chuck Norris pripalil roštilj. ;)
Fore o Chuck Norrisu so zelo posrečene in na mestu, tako da res ne vidim razloga, zakaj se nekateri tako zabavajo ko "odkrijejo" nekaj novega, niti približno tako smešnega, kot so to dejstva o najmočnejšem. Teh si seveda nisem jaz izmislil, jih pa cenim ker so izjemno izvirna. Kar v primeru Spongeboba in ostalih ne bi mogel reči, zato se mi tovrstna ignoranca ne zdi na mestu.

Zato prijatelji - bodite bolj samostojni in predvsem ne nasedajte vsemu kar vam ponudijo in predlagajo drugi. Ker izpadete smešni. Malce.

Lp, Gomi

Ni komentarjev: