07 maj, 2010

Reklama na najbolj poslušanem radiu na obali...Porkalapipa!



Pravili so, da je najmočnejši.
Pravili so, da so moje najnovejše o njem dobre.
Pravijo tudi, da jih radi uporabijo za svoj program in ga tako navsezgodaj popestrijo in z njimi prebudijo še tako zaspane poslušalce in poslušalke. In tako sem bil javno (ohhhh) pohvaljen s strani najbolj poslušanega radia na obali. In najboljšega tudi, pa ne gre zgolj za vzajemno reklamo. Oni so se mi zahvalili na facebooku in tudi v etru, žal pa bom slednje težko dokazal :)
Edino kar temu radiu fali je to, da je to koprski radio, ampak to je pomembno zgolj za picajlzjaste lokalpatriote, kot sem sam.

Radio Capris lahko poslušate:
* KOPER 91.7 in 95.6 MHz
zaledje Kopra 95.6 MHz

* IZOLA 91.7 MHz

* ANKARAN 91.7 MHz

* PORTOROŽ 107.9 MHz
Lucija 107.9 MHz

* PIRAN 106.2 MHz

* ILIRSKA BISTRICA 105.1 MHz
Kozina 105.1 MHz
Divača 105.1 MHz
Postojna 105.1 MHz

Lp, Gomi

1 komentar:

Unknown pravi ...

ponosen da sem lahko tvoj prijatelj :)