15 maj, 2010

Nova zmaga bande 87-88

Včeraj je banda 87-88 odigrala drugo (ne)uradno srečanje. Tokrat smo se zbrali v Hrpeljah, kjer smo se soočili s člani tamkajšnjega kluba, ki sicer dokaj uspešno nastopajo v 3.slovenski rokometni ligi. Osebno sem na tekmo prišel direktno iz Ljubljane (je*** ti vaje od farmakologije do 16, ko te asistentka prav hinavsko zadržuje do konca noter, namesto da bi te kot katapult bombo sprostila in spustila na morje!!!!) in fantje so mi pripravljeno torbo prinesli kar na destinacijo. Žal sem ostal brez primernih hlačk, saj mi je brat v torbo dal tiste, ki so mi bile prav pri starejših dečkih (8 let nazaj), zaradi česar sem se zelo razburil. Hvala Mahniču mi je hlačke posodil eden od domačinov in skupaj s soigralci smo bili že pripravljeni na tekmo. Svežina je glavni adut študentskih veteranov in temu primeren je bil začetek. Domačinom smo z izidom 2:7 hitro pokazali, da z nami ne gre češenj zobati in da se bodo morali še kako potruditi za zmago. A niso sledili našemu tempu in kljub minuti odmora domačega trenerja smo mi še naprej dajali po gasu in pri izidu 9:16 praktično že odločili zmagovalca. Razliko 5-7 golov smo rutinirano držali do konca, le v zadnjih 20 minutah so se domačini nekajkrat (bolj ali manj nenevarno) približali na štiri zadetke zaostanka. Več jim ni uspelo in končalo se je z rezultatom 25:30 za izolsko bando, ki je tako vzela nov skalp, tokrat članski in z eno nogo že napovedala dokaj solidno borbo tudi na eurofestu. Tam sicer nikakor ne bomo prisotni kot favoriti, a bomo z dobrimi predstavami vsekakor lahko komu prekrižali načrte. Morda tudi RD Izola, kar je v klubu že čutiti, čeprav osebno mislim, da ni razloga, da bi se ob zavzeti igri moji klubski soigralci preveč obremenjevali z nami.
Kakorkoli...še vedno smo v igri, in če nas hočete zmagati se le potrudite. Za naslednje izzive še ne vem kako bo, kajti izpiti se za vse bližajo z veliko hitrostjo.
Če pa nas hoče kdo izzvat, mi smo pripravljeni.
Hvala! :)

Lp, Gomi

Ni komentarjev: