02 oktober, 2010

ABSOLVENTSKI IZLET #afterviewon#1

Danes me je uhvatla Ana P., urednica Spatule - mesečnega glasnika/časnika/časopisa/revije društva študentov farmacije. S prošnjo, da bi napisal poročilo absolventskega izleta 2010 (v nadaljevanju absolvent). Si mislim...dobro ajde, naj bo. Nenazadnje sem ji nekaj neobveznega sodelovanja za letos tudi obljubil, tako da mogoče mi bo kasneje pustila dihat. Ker praktično na dan prihoda je res nisem pričakoval.
No, ta blog sem morda malce čudno začel, ker si absolventski izlet ne zasluži takega. Zaslužil bi si besedo Noro. Ali pa nepozabno. Ali pa galama. Ombolo. In ostalo. Veliko je besed, ki bi ta absolvent lahko opisale, a nikakor ga ne more zgolj ena. In, če smo pošteni, ne glede na to koliko bom napisal, se ne smatram za tako dobrega pisca, da bi lahko absolvent opisal v enem blogu.
Vedno sem hotel reči tisti znamenit stavek: "tega se ne da opisat z besedami, to enostavno moraš doživet!". No, saj ne rečem, da je to prva stvar v mojem življenju, ki jo enostavno moraš doživet, da lahko razumeš za kaj se gre. Ampak je pa zagotovo največja žurka, ki sem jo kadarkoli in (upam, da ne) bom doživel.
Zdej sem že toliko zašel, da ne vem, če bi sploh oz. kako bi nadaljeval. Plan je bil tak, da bi napisal vse, kar bi mi prišlo na pamet, vključno z opisom anekdot, dogajanja in vsega, in potem bi iz tega "črpal" in naredil 194x bolj skromen članek za naš že omenjen časnik. Pač, brat moj blog je privilegij, da ne rečem celo dolžnost, če kdo želi izvedet kaj in kako se kje dogaja (z mano! :P ).
Ne morem. Za glasbo v ozadju sem si zbral Marka Knopflerja, zame osebno najboljšega kitarista vseh časov. Ampak očitno za ta blog ni prava. Zato grem spat, v upanju na "boljši" jutri. Zmanjkalo me je, to si štejem kot logičen izgovor. Na absolventskem izletu smo spali bolj za vzorec (sindakalni minimum), tako da bo zaspanost v naslednjih dneh pri meni vseskozi prisotna.
No, ta blog sem morda malce čudno tudi končal, ker si absolventski izlet ne zasluži takega zaključka.

Jutri se spet slišimo, za danes bodi dovolj. Da se ne bi preforsiral....



LP, Biser Primorske (ta mi je bila na pimpmyshirt pač najbolj všeč ;))

Ni komentarjev: