23 oktober, 2010

Run Gomi, Run!!!!

Jutri se bom drugič udeležil ljubljanskega maratona. Tudi letos bom tekel na enaki razdalji kot lani, torej polovični maraton oz. dobrih 21 km. Pripravljenost ni na nekem vrhunskem nivoju, a lani sem se ob gripi počutil še slabše in na koncu dosegel zelo soliden neto čas, 1:48:53.
Letos računam na njegovo izboljšanje, kar je primarni cilj. A kaj lahko se zgodi tudi, da razdalje sploh ne bo pretekel. Veliko je dejavnikov, ki me lahko ustavijo, od znanih kroničnih težav v kolenih, do novejših, kjer prednjačijo ne najboljše stanje obeh ahilovih tetiv in najnovejše pridobljen žulj na kazalcu leve noge. Res ne razumem, zakaj sem bil včeraj tako neumen, da sem na trening silil z novimi Hummel rokometnimi teniskami in celo po posvetu s starosto "Kevotom" sem vztrajal pri svoji glupi odločitvi. Drugega mi takrat sploh ni preostalo, kajti stare Mizuno sem pustil doma. "Saj tako ali tako ne bo pretirano težek trening, samo da jih malce raztečem ali zgolj razhodim", sem si mislil. Na žalost sem izvajal precej sprememb smeri in šutiral na vse možne načine, kar je privedlo do tega, da sem trening predčasno zaključil, da se žulj ne bi poslabšal. A že zdaj je dovolj velik in upam, da me v tekaški obutvi jutri ne bo pretirano motil. Sicer ne vem, kako in kaj.

Na lanskem maratonu sem imel seveda doping, moj iPod, ki me je velikokrat spravljal v boljšo voljo med težkimi trenutki. Upam da bo tako tudi tokrat, zato sem pripravil 50 pesmi, ki me bodo priganjale proti cilju. 50xcca 3 min = 150 minut, kar bi moralo v vsakem primeru zadostovati :)


Te pesmi so (grem po abecedi, čeprav jih bom na teku najverjetneje imel na "shuffle"):

Lista je kar je, a se mi z njo ne da pretirano dolgo časa ukvarjat. Torej je možno (sigurno? :P ), da bom med temi odkril kakšno demotivacijsko pesem. Če jo bom odkril dovolj zgodaj, bo izgubila službo, sicer pa upam, da ne bo porušila tempa 5 min/km.

Navijajte, da pridem brez problemov do cilja. Za vse ostalo je tu iPod.

Gomi

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Priznaj. Ti je šlo na jok, ko si tekel in poslušal Boltona ?! :-)

Gomi pravi ...

ne... je bolj hard komad :)