12 november, 2010

Ali ste vedeli,.... #10

Po dolgem času (zadnjič 26.6.2010), velikih spremembah, manjšemu trpljenju in nikavih uspehih se na blog vrača mitična rubrika, ki sem jo uvedel 15.oktobra 2008. Takrat z namenom, da Janezom razjasnim, kakšno je življenje v Rimu in jim povedat, kaj se z mano dogaja.
Danes sicer nisem v Rimu, vseeno pa verjamem, da niste vedeli:

da sem danes zgodaj zjutraj prvič vozil BMWX3 z avtomatskim menjalnikom po parkiriščih BTC-ja?

da sem vmes redno pozabljal da avto nima sklopke in po želji spreminjanja prestav vztrajno nabijal na zavoro, da sta se kolega v avtu zgražala in postajala rahlo emetična, medtem ko so nas okoli ljudje gledali, kot da smo padli iz Lune?

da sem pripeljal do McDonaldsa, kjer sem koristil subvencionirano prehrano in sem zato moral zdaj začuden plačati dostavo, ker lahko subvencijo koristimo samo dvakrat dnevno (tudi na kosilu sem jedel "na bon")?

da je farmakologije res preveč za željeno sproščenost 16 dni pred izpitom?

da I gotta feeling?

da imam na sebi majčko od zavarovalnice triglav, ki nimam pojma kje sem jo dobil?

da je s polno ritjo lahko srat?

da je to 440.objava na mojem blogu?

da bom ta večer preživel v moji TOP garsonjeri in grem šele jutri v Izolo, pa še to bolj kot ne zaradi tega ker moram oprat stvari?

da še nimam pojma, če in kje se bom udeležil martinovanja ter kje bom praznoval Novo leto?

da nisem več toliko opušten?

da je fakulteta za farmacijo bila 3.najuspešnejša fakulteta v skupnem seštevku Univerzitetnega športnega prvenstva in sam pri tem nisem prispeval prav nič?

da se bo prvih 6 ekip Serie A ta vikend pomerilo med seboj v treh derbijih?


LP, Gomi

Ni komentarjev: