29 november, 2010

Klasični maniak

Evo me iz izpita. Bemtiš, mogoče pa bo. MOGOČE? Pa ne morem verjet!
Čakam razpored za ustne, potem bom pa mogoče osvežil še kaj v tem blogu.

Grem zdaj na kosilo, na eno mesno lazanjo v Gregorinota, čakajoč klic sošolke, kdaj bom moral še kaj povedat na medicinski fakulteti. Če bom sploh, rezultat pisnega dobim namreč na samem snidenju s profesorjem/profesorco, sam pa nisem prepričan, da bo pozitiven. A nisem prepričan niti, da bo negativen, kar je najboljša in odlična motivacija za dodatno učenje.

Ma če nimam jutri, bom danes gledal Elclasico v vsakem primeru. Pa jaz sem gotov!

Ajde bok.

Maniak

UPDATE:
*Ustni v četrtek ob devetih zjutraj
** Za kosilo nisem jedel mesne lazanje ampak svinjski zrezek na rukoli in pomfri in seveda odlično mešano solato.
*** Izola je na žalost med vikendom izgubila derbi za trenutno 1.mesto na lestvici s Krškim in sicer z 21:22. Bilo je zanimivo a žal ne preveč srečno za domačine. Pa drugič, v gosteh.
**** Umrl je Leslie Nielsen, eden mojih ljubših igralcev. Res je rastural in pravzaprav se ne spomnim filma, da me ne bi nasmejal, včasih tudi do solz. Naj počiva v miru.

*****Eden subjektivno boljših in objektivno najbolj znanih komadov vseh časov:

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Ok! Sporočilo je dobro, kosilo kot izgleda tudi, komad je v stilu Gomijev, torej bo vse OK tudi z rezultatom v četrtek! O no?