12 november, 2010

Jaz, moj blog in obiski na njem.

Malce spreminjam layout bloga...malce se igram s statistiko.... malce gledam kdaj imam največjo frekvenco, kdo me (ne, ne poznam imen) obiskuje in kje ter kako me najdejo. Verjeli ali ne..... Od meseca maja (od kadar imam statistiko, in od kadar je moj blog doživel dobrih 7000 obiskov) do meseca novembra je največ ljudi našlo moj blog, ker so v google vpisali: "Kako osvojiti punco", takih je bilo 217. V googlu sem pod tem geslom oz.vprašanjem na drugem zadetku. Bogi Slovenčki, ne znamo :))
Na drugi stopnički pa se nahaja "Gomi blog", dokaj pričakovano, če sem sikren..
Zanimivo, če bom želel pridoboti na ogledih, bom moral bolj paziti na naslove. Ti so očitno še kako pomembni! :)


Sicer pa je tukaj uradna google lestvica:
kako osvojiti punco
217









gomi blog
142









gomi9
128









gomi
124









farmacevti
88









kako osvojiti dekle
52









brucovanje 2010
42









doživljajski spis
31









gomi 9 blog
28









gomi blogspot
25



Hahahahaha. Pa ne morem verjet! :)

LP, Gomi

2 komentarja:

kat pravi ...

boš zgubu bralce, ce jim boš napisal, da veš, kdo pa kolkrat te bere;)

pa čudn, da te ni noben našu prek chuck norrisa:)

Gomi pravi ...

verjetno ker ko vpišeš v google chuck norris nisem med prvimi izbori :((
;)

Napiši "Gomi je Chuck Norris" :))
preko 32000 rezultatov, pa gladka povezava na moj blog :)

Bom zdaj spucal najnovejše, nek se vidi razkoš.