05 december, 2010

Veseli december je tu!... #2

No, zdaj pa lahko uživam in počivam v veselem decembru. Resnično zanimivo, iz kakšnega vidika gledam na veseli december letos. Dejstvo je, da je to zadnji veseli decemeber v taki obliki. Vsaj zdi se tako. Drugo leto bom ob tem času najbrž v Izoli opravljal zadnji mesec svojega obveznega praktičnega usposabljanja. Da ne govorimo o tem, da bom čez dve leti najbrž že redno zaposlen in bom od veselega decembra imel praktično nič. Pa če ta svet ni krivičen... ;)
No, ampak pustimo prihodnost. Kot na mojem blogu dostikrat zasledite, ta tako ali tako preseneča vedno znova in na zalogo se nima smisla sekirati.
Kot pravim, obeta se lep mesec, lepši kot november. V centru Ljubljane je kuhano vino in pečenica v hot-dogu klasika že vrsto let in tudi letos bo temu tako. Praznično vzdušje je v glavnem mestu prisotno predvsem od mraka do zore, svetle urice pa bo najbrž bolj pametno izkoristiti za nakup kakšnega darila najbližjim. Za zdaj nimam še nobene ideje, ampak računam na to, da mi bo tudi letos uspelo. Z bratom sva v težkih trenutkih odličen team in še vedno nama je uspelo sestaviti kaj pametnega. Študijske obveznosti bodo glede na prihodnje leto v nekakšnem drugem planu, 17.12. me sicer čaka kolokvij iz stabilnosti zdravil, a ta naj ne bi predstavljal večjih težav. Sicer pa ga komaj čakam, saj me s kolegi in prijatelji od tistega dne naprej čaka pravi študijsko-motivacijsko-izobraževalno-degustacijski vikend v zidanici na obronkih Haloz. Tu nekje.

Dejstva, da jutri nimam vaj iz klinične kemije (ne vem, ali jih je odpihnil Miklavž ali kakšen drugi JUNAK!), da imamo doma spet najlepšo jelko daleč naokoli in da ob pogledu na njo v tem trenutku vidim tudi vztrajno goreča drva v kaminu, da sem in bom danes užival v oradi in hobotnici v solati... so me prvič prikovala preživeti sezonski nedeljski večer doma. Po mojem spodobna in pravilna odločitev. Ljubljanskega vrveža danes tako ali tako verjetno ne bi izkoristil.

Lp, Gomi

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Si pa zato zamudil Miklavža, ki je danes obiskal Ljubljano! :)

AO