02 december, 2010

Veseli december je tu! Pa ne morem verjet! #1

Dobro, najprej moram dojet...

Pa ne zaradi tega, ker bi to bil ne vem kakšen uspeh. Konec koncev še vedno mislim, da ne znam dovolj farmakologije, da bi lahko šel ponosno po Ljubljani, kaj šele po naši fakulteti.
Sem pa neizmerno vesel. Vsak narejen izpit ti da veselje in zadoščenje. Ta pa še posebej. Ker je obsežen. Zelo obsežen. Niti ni tako težek, prepričan sem, da če ne bi naredil danes, bi se to zgodilo na naslednjem roku. Vse kar rabiš je čas, da se naučiš kar se imaš za naučiti. Sliši se enostavno. In jaz ga nisem imel dovolj oz. ga nisem izkoristil, kot bi ga moral. Zato je narejen izpit veselje in zadoščenje. Ker kljub temu, da se nisem učil dovolj aktivno in efektivno...učil sem se. In ob tem trpel kot žival. Ker mi ni in ni šlo, branje v prazno pa ne vodi nikamor. Vsekakor je bilo delanje izpita v novembru mesecu prva taka izkušnja in zagotovo bi mi bilo žal, če bi se neuspešno končala. Čeprav si je potrebno priznati - v takem deževnem in sneženem novembru in začetku decembra je to še najbolj pametno početi. Da lahko lepše dni izkoristiš za kaj drugega.
Bom si v prihodnjem letu pred prakso to snov še parkrat prebral. Razen penicilinov in opioidov. Za to sem dokazal, da mi je približno jasno. Vem, da se zgoraj omenjeno morda ne bo zgodilo, zato ne obljubljam. Samo trdim. Ker škodilo ne bo. Koristilo pa vsekakor.

Update v naslednjem (zgornjem) blogu

CLASSIC LIVE....
AHHHH!


Gomi

1 komentar:

Anonimni pravi ...

kar tako najpej :)